štvrtok 28. októbra 2004

Nahoda, nahoda, nahoda

Alebo preco pre mna neplati heslo "ked sa nedari, tak sa nedari nic" (po Cesky: "kdyz se to se*e, tak se to se*e vsechno" :-))) )Pokusim sa v kratkosti opisat dnesny den $$:-))$$ Rano sme pokracovali v A/D prevodniku (alebo D/A? $$:-i$$ ) a vsetko nam fungovalo, aj ked po X upravach, ale predsa $$:-))$$ Potom nasledovalo cvicenie s legendou skoly, nejakym panom Gazim, o ktorom koluju take pribehy, ze beha mraz po chrbte, ale presvedcil som sa o tom ze su to len keci $$;-)$$ aj ked uvidime nabuduce... no a mohol menej trieskat tou palickou o tabulu, uz som skoro zaspaval a tak ma zaraz prebudil $$8-D$$... O par minut na to uz som sa rozcvicoval na volejbal, proste klasika az na to ze rozcvicka trvala neumerne dlho a bol som unaveny skor ako sme zacali hrat $$:-))$$ co zase nemusi znamenat nic ine, len to ze som lenivy a vsetko flakam $$:-i$$ Ked sme uz konecne zacali hrat a ja som sa po asi 3 vymenach konecne dostal k lopte tak som si neprijemne zranil palec, ale v pohode som pokracoval dalej, aj tak sa lopte skor vyhybam $$:-))$$ horsie to bolo v tretom sete, ked podaval jeden dost dobry typek a trafil ma presne do ksichtu, este 10 minut som tam musel mat otlaceneho vyrobcu tej lopty $$:-))$$ Normalne som citil ako mi tam prudi krv (nastastie iba pod povrchom $$;-)$$) a v pravidelnych 15 sekundovych intervaloch som si kontroloval celistvost nosu, no proste som sa citil asi ako Michael Jackson $$:-))$$ Potom sme asi hodinu hrali hakisek a potom sme mali Matlab (taky program vdaka ktoremu mozete zahodit 14 rokov vedomosti z matematiky $$:-))$$) a dostal som zavratne 4 body z moznych 10 $$:-))$$ pricom ostatni mali v pohode 9-10 bodov $$:-))$$ Nuz co, nie kazdy den je nedela $$:-))$$ A preco teda pre mna neplati to heslo? Jednoducho preto lebo si to nepripustam, smejem sa na tom, beriem si z toho ponaucenie $$:-i$$ a je mi fajn (este keby ma tak nebolela hlava bolo by to totalne cool $$:-))$$)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára