piatok 15. októbra 2004

Another Week in my life

Alebo ako sa opat nic podstatne nestalo :-)Ako som uz pisal, schytilo ma cosi velmi podobne crevnej chripke aj ked to s najvacsou pravdepodobnostou crevna chripka nebola (resp. nie je). No takze som v pondelok logicky do skoly nesiel (boli len prednasky, tak kto by sa tam opruzoval $$:-i$$), ovsem v utorok som si to uzil naplno $$:-))$$ Rano som cakal na autobus, pretoze kedze som z pochopitelnych dovodov musel ist hned rano na zachod, som zmeskal ten ktorym chodim vzdy a tak som nastupil na iny, ktory mi v podstate tiez vyhovuje. Potom som sa rozhodoval medzi autobusom a elektrickou v ktorej mam istotu ze sedim, pretoze nastupujem na konecnej $$:-i$$ ale na druhej strane musim vyslapat dlhy a vysoky kopec. Co myslite co som si vybral? Ako tak idem v elektricke $$:-))$$ pridem az ku skole a caka ma ten spominany kopec. Touto cestou som isiel naposledy v druhom semestri (davno, pradavno $$:-))$$) a tak by bolo logicke kebyze spominam na stare dobre casy v prvom rocniku, lenze crevny stav nedovoloval $$:-))$$ Rychlo som dobehol do skoly a ani som nestihol ocenit pekne zachody v bloku A a uz som ich aj zneuctil $$:-i$$ S pocitom neuveritelnej volnosti som isiel na prve dnesne cvicenie - programovanie v C++ pod Linuxom $$:-/$$ Nic, absolutne nic som nenaprogramoval a to malo co sme s kamosom zbuchali na minulom cviku bolo jaksi houby $$:-))$$ a ked si to cviciaci ucitel pozrel iba sa zmohol na poznamku: "Mnohi z vas su znacne pozadu..." $$8-D$$ Potom som navstivil zachod pobliz, cize v D bloku uplne hore, no poviem vam, nic moc $$:-))$$ Prednaska z Elektrickych Obvodov II nicim neprekvapila, hodina na Historii na ktorej som nemal byt, ale snad nebudem spat vonku na chodbe, ked mozem byt vo vyhriatej miestnosti $$:-i$$ Aj som sa nieco z dejepisu naucil $$:-))$$ No a potom cvicenie z Linearnych Systemov (nejake regulatory a ine zbytocne veci $$:-i$$) No tak tam nasa cviciaca, ak som dobre pocul, hovorila: "Toto vsetko by ste mali vediet z minuleho semestra" o niecom co som videl snad prvykrat v zivote, tak som poznamenal "To vam asi povedali o inej skupine" $$:-))$$ Ale tvaril som sa ze nieco pocitam a tak $$:-i$$, skocil som si na hajzlik $$:P$$ a potom ked sme sa stazovali ze termin odovzdania zadania o 2 tyzdne je prekliate kratky odpovedala slovami: "Ale ved to nie je nic tazke, vsetci to doteraz v pohode stihali" tak na to som reagoval nasledovne: "To ste este nemali nasu skupinu" $$:-))$$ Streda: Iba prednasky, ja som bol doma $$:-))$$ Stvrtok: Rano fajne cvicenie na pocitaci ktory z dialky pripominal moju kalkulacku, len bol asi 1000x vacsi, zatial co jeho moznosti boli nasobne mensie $$:-))$$. Proste vyrobok starsi ako nasa fakulta (vznikla v roku 1994, takze je to realne$$:P$$). No mali sme tam naloadovat nejake cisla napati z generatora, pomocou vzorkovaca a Analogovo-digitalneho prevodniku. Kedze sme to mali hotove asi tak za 7 minut (z tabule sa opisuje sakra jednoducho $$:-i$$) tak kamos prisiel s myslienkou: "Spravme to graficky" ja na to "Coze?" $$:-))$$ Ale help a nase znalosti anglictiny stacili a spravili sme pekny graf, naco cviciaci poznamenal "Tu nie ste na informatike, my sme automatizeri" pricom som sa chcel ohradit ze mi kradne hlasku, ale nechal som to radsej tak $$:-))$$ Potom sme mali cviko v peknom labaku zasponzorovanom Siemensom, ale bola tam sakra velka nuda, lebo chlapik furt nieco nudne blabotal, tak som tam skoro zaspal $$:-))$$ Potom som mal mat telesnu, ale jedna neucast je povolena, tak preco by som sa neulial $$:-i$$ no a potom este cvicenie z Matlabu na ktorom som zase nic neurobil ako vsade inde $$:-))$$ Tolko moj tyzden, mimochodom chory uz asi nie som, pretoze uz dost dlho som nekadil, aj ked ma to obcas schyti, ale v znacne mensej frekvencii $$:-))$$ Poznamka: ZuSka prepac ze ti kradnem napad so smajlikmi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára