pondelok 11. októbra 2004

Choroby, choroby...

...kde vas ludia beru? :-))Vsetko to zacalo v piatok rano ked mi mama s usmevom na tvari nainstalovala na ranajky zmiesany parizsky a vlassky salat so slovami: "Ani jeden sa nam s otcom nezdal nejaky dobry, tak sme ti ich zmiesali" vtedy som este netusil co tie slova budu znamenat pre moju traviacu sustavu :-) Piatok prebehol absolutne v pohode, az na to ze som sa v noci zobudil a nemohol som zaspat, proste som sa potil a tak... rano som vstal a zdelil som rodicom ze je mi jaksi spatne :-) Samozrejme ze mi neverili, ako inak, ved ja takmer nebyvam chory :-)) Ale ja som si pekne krasne odmeral teplotu a hadajte kolko som mal? Presnych 38,3°C... Tak som dostal paralen a potil som sa :-) Avsak to najhorsie este len malo prist ;-) V sobotu poobede som dostal neprekonatelnu chut ist na zachod :D Nebudem tu rozoberat detaili ;-) Nebolo to nic prijemne :-)) Moc som toho nepojedol, iba krupicovu kasu a polievku. Ale teplota klesla, bolo mi fajn :-) Ovsem okolo siedmej vecer som si znovu meral teplotu a co cert nechcel na teplomeri to ukazalo 37,9, damn :-)) Zlom nastal v noci zo soboty na nedelu. To ma asi tak 4x prehnalo :-) ze splachovac nestihal dopustat vodu do nadobky :D Fuj :-) Teplota nebola, ale zaludocne krce stale :-/ Zral som banany a nepomahalo :-( Tak ma prehnalo este zoparkrat :-) a dnes rano som si naaplikoval cierne uhlie (fuj to je grc :-) ) a zatial mam pocit ze je to v poriadku... az na maly zanedbatelny detail, a to, ze moja tvar je bledsia ako moje zuby :-))

1 komentár: