utorok 19. októbra 2004

Bezva vikend :-)

Vrchol prisiel v nedelu vecer :-)Vsetko sa to zacalo ako obycajne $$:-))$$ Proste sme kecali a smiali sme sa a tak dalej $$:-))$$ Samozrejme vsetko na chate v DC++$$:P$$ Kedze bol Incik na oslave kamaratovych narodenin, mali sme o temu postarane $$:-))$$ Nebudem sa tu o tom rozpisovat, lebo si z toho moc nepamatam (este ze si odkladam log $$:-i$$) Proste to najlepsie prislo v nedelu, ked Dragon_Lord spomenul SG Epos, ZuSkine skvele parodicke dielo$$:-))$$ a ja som sa rozhodol ze ho zarecitujem a kedze mam mikrofon tak rovno do elektronickej podoby $$;-)$$ Islo to tak dobre ze som to nakecal rovno cele (vsetkych 5 casti) a Reaver bol tak dobry ze to praskol dohromady a hodil na web $$:-))$$ StarGate Epos I.-V. Varujem ze moja cestina je asi taka dobra ako Clintonova madarcina $$:-))$$ ©ZuSka & Jimi, 2004, ZuJi spol. s r.o. - spolecnost s recitovanim omezenym $$:-i$$ No a aby toho nebolo dost, ZuSka sa z celkom pochopitelnych dovodov rozhodla ze si da pauzu od netu a chatovania, tak som sa celkom logicky vcera a dnes nudil $$:-))$$ a tak som fotil co mi pod fotak prislo $$;-)$$ A tu je vysledok: Posilovanie & Blbosti Tot vse pratele $$:-))$$ Pouzitie smajlikov™, ®ZuSka, 2004

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára