štvrtok 21. októbra 2004

Ako som sa stal modnym idolom :-)

Ale o tom az neskor ;-)Takze najprv vam porozpravam... ehm, popisem $$:-))$$ o mojom cviceni z Linearnych systemov (pamatate? regulatory a ine blbosti $$;-)$$) No proste som normalne pracoval $$8-D$$ (az taky sok to nie je $$:-i$$) a dobehol profesor (to je taky clovek co prednasa na prednaskach $$;-)$$) ktory sa vola Kozak a na prvej prednaske nakreslil kozu s pindikom a povedal ze je Koza+k (dufam ze to vsetci chapu, ze to k je akoze klacek, kukurica, kabel, alebo ine slovo na k, ktore vyjadruje to co tym pan Kozak myslel $$:-i$$) a teraz na tom cviceni sa vypitoval kazdeho na nieco co sa viac ci menej tykalo toho predmetu $$:-))$$ a nikto samozrejme nic nevedel, tak nam laskavo oznamil ze sme rovno mohli ist na Ekonomicku univerzitu (on ekonomov neznasa $$shifty$$), na co som poznamenal ze som tam bol prijaty a ze doteraz si vycitam ze tam nestudujem, lenze prilis potichu a on to nepocul $$:-/$$, co som vsak pocul ja bolo ze mame vsetci za 5$$:-))$$ co nezabudol spomenut ani na prednaske$$:-))$$. Dnes na volejbale vyhralo moje druzstvo 4 zapasy zo styroch, pricom moje pricinenie bolo asi v tom ze som sa snazil nezavadzat tym co to ozaj vedia hrat $$:-))$$ No a teraz k nadpisu: Pred dvoma tyzdnami (alebo este skor?) som zacal nosit ciapku (k)siltom dozadu. Spociatku len poobede ked som isiel zo skoly, neskor aj cestou do skoly. No a vtedy nikto ciapku nenosil tou vecou dozadu, lenze akonahle som s tym zacal ja, tak sa zacali vsetci opicit. Dnes idete po Bratislave a stretnete minimalne 4 ludi co ciapku nosia presne podla mna $$:-))$$ Som si vedomy toho ze som to ja nevymyslel, ale ja som tento styl obnovil $$8-D$$ No dobre kecam blbosti, ale o tom je zivot, no nie? $$:-))$$ Pouzitie smajlikov™, (c) ZuSka, 2004$$:-)$$

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára