nedeľa 3. októbra 2004

Kde Gimli nakupuje sekery?

Dozviete sa ked precitate tento prispevok :-))

Vikend zacal presne tak ako bolo planovane... sice o pol hodinu neskor, ale to je len minimalna odchylka :-))

Uspesne sme vyrazili na chalupu, pocas hodinu trvajucej cesty mama asi 4x telefonovala so sestrou, pricom druha sestra to komentovala asi nasledovne: "Mami nechces zavolat Lucke, ze sme presli kruhovy objazd?" :-)))

Uspesne sme aj dorazili, vybalili, skontrolovali ze co sa udialo (ako obvykle nic) pozbierali sme par kil orechov :-)) a zalozili ohen :-)

Prisla aj sestra so svagrom, priniesli antenu na televizor, lebo ta stara bola nejaka posahana a opekali sme nejake ryby ci co to (kto si to ma pamatat :-)) ). Ale podstatne bolo ze svagor doniesol Burciak (netusim cesky ekvivalent :-)) proste mlade vino :-) ) a aj ked samostatne to bolo nechutne, s Kofolou / Vineou sa to dalo pit :-)) Sladouske rybisky, ako by povedal Glum, boli very cool ako hovorim ja a potom mi v hlave skrsla spasonosna myslienka - budem rozpravat bez diakritiky :-))

Vydrzalo mi to asi len hodinu, kedze to uz kazdemu liezlo poriadne na nervy, tak som to zabalil :-) Potom sme cumeli na bednu a zakotvili sme :-)

Sobota: Na sobotu bol nasledovny plan - upiect kacice, lokse, sedlacit (praca v zahrade - otcova domena :-)) ) a kopat a betonovat chodnik, coho som sa s radostou ujal :-))

TRI! Tri hodiny! Tri hodiny som kopal tu zas*anu jamu :-)) Pretoze to bolo asi takto - napriahnem sa s krompacom a narazim na kamen :-) Vykopem kamen a znovu :-)) Takze jamu o velkosti 2m x 1m x 20cm som kopal skutocne tri hodiny bez prestavky :-) Fuj :-)

Zvysok dna som tym padom stravil tak ze som mal ruky volne pohodene okolo tela a tvaril som sa ze ku mne nepatria :-))

Sobotny vecer mal byt super a skutocne aj bol - v telke fical Pan Prstenov :-))

S mojimi super sestrami a este lepsimi pripomienkami :-)) Proste 3 hodiny permanetneho rehotu :D

Najlepsi vykon som podal ked Gimli rozbil sekeru o prsten a o par obrazov neskor uz mal dalsiu. Svagor prave pil a sestra sa logicky opytala: "Kde ten Gimli splasil dalsiu sekeru, ked teraz jednu rozbil." Ja netusiac co sposobim som s kamennou tvarou vyriekol: "Kupil ich v akcii 3 za cenu jednej." Svagor sa chudak skoro zadusil, sestry boli tiez nejak mimo a podo mnou sa podozrivo pohojdavalo lehatko :-))))

Asi pol hodinu sme potom rozoberali, ze preco ich nekupuje v Polsku v Novom Targu (tam byvaju take trhy, kde obcas sestra so svagrom chodievaju nakupovat), lebo tam su sekery fakt kvalitne :-)))

Este predtym bola sranda ked Aragorn povedal Frodovi, ze nenesie Pernik :-))) Tak som upravil dialog na: Aragorn: "To co nesies nie je ziadny pernik" Frodo: "Viem, nesiem travu" :-)))

Film skoncil a ja s nim :-)) Zalahol som a tym padom skoncila aj sobota.

Nedela: Ruky, ramena, vsetko v pohode ale chrbat a dlane som si necitil :-) Nastastie sme dnes nic nerobili, takze pohodicka :-)

Toto je len velmi obmedzeny vycuc toho co vsetko sa udialo, lebo musite chapat ze za prve: Nemam talent na to aby som zdokumentoval vsetko a za druhe: si vsetko ani nepamatam :-))

1 komentár:

  1. No teda hustý... :o)
    Jen pro doplnění ten českej ekvivalent je Burčák... :o))

    OdpovedaťOdstrániť