sobota 27. novembra 2004

Svet je maly & jedna perlicka

Okrem ineho aj fotecky naseho noveho auticka $$shifty$$Ako to uz byva, na ICQ ma kontaktovala nejaka slecna, Martina zo Slovenska $$;-)$$

Tak som si povedal, pokecame, bude sranda... $$shifty$$

Kecali sme kecali, dozvedel som sa ze je tiez z Bratislavy, je o nejaky ten tyzden starsia odo mna a ked som jej napisal ze som tretiak na FEI tak sa ma opytala: "A nepoznas Dasku?"
Ja: "No mozno aj poznam"
potom nadhodila priezvisko a ja ze hej, poznam $$:-))$$

Proste sranda $$:-))$$

Slubovana perlicka: mama s otcom dneska prisli domov z chalupy a mama cela splasena smejdi v chladnicke aj v spajzi a s takym mrzutym hlasom hovori: "Zabudli sme kupit pernik $$:-($$" poviem vam, dlho som rozmyslal kym mi doslo ze ide o cukrovinku a nie o navykovu latku $$:-))$$

a teraz auticko:

$$OBR15791$$

$$OBR15792$$

$$OBR15793$$

No co poviete, nie je uzasna? $$;-)$$ Uz sa tesim ako ju naburam ked pojdem na silvestra na chalupu $$:-i$$, $$:-))$$

1 komentár:

  1. intergalakticke supervozitko,ktore ide minimalne 1200 a maximalne 5400Km za hodinu

    OdpovedaťOdstrániť