štvrtok 25. novembra 2004

Rano zle, vecer dobre :-)

Ako sa moze nalada zmenit behom jedneho kratkeho a pritom narocneho dna $$:-))$$Takze ked som rano vstal (co sa mi ale vobec, ale vooooobec nechcelo $$;-)$$) mal som taky podivny pocit ze ma nikto nema rad (no ono to ani nie je pocit ale skor kruta realita $$:-))$$) a tak vobec, ze sa to na mna akosi vsetko vali (boze skola $$:-i$$), ze nic nestiham a tak dalej $$:-))$$

Lenze ako den plynul, bolo mi cim dalej tym lepsie, na prvom cviceni mi vsetko vyslo ako malo (hlavne preto ze sme takmer nic robit nemali $$:-i$$), na druhom to bolo este lepsie no a potom prisiel osudovy volejbal $$8-D$$.

Nie ze by som vyhral vsetky zapasy, ale bola sranda $$:-))$$ Mal som aj par dobrych uderov (co sice nevyvazilo tie dve desiatky nevynutenych chyb, ale mne osobne to dost pomohlo $$;-)$$) $$yes$$, $$:-i$$.

Je zaujimave ze na volejbale koncievam cim dalej tym skor a vzdy so slovami ucitelky: "Ty uz mozes ist" $$:-.$$, $$8-D$$, $$:-))$$.

Nasledoval pobyt vonku, hranie haka a tak $$:-))$$
Vypocul som si rozhovor dvoch spoluziakov:
No.1: "Podme na beer..."
nikto nic...
No.1: "Podme na pivooo..."
zase nic...
No.1: "Mirec, pod na pivo"
No.2(pravdepodobne Mirec $$;-)$$): "Nemam prachy"
No.1: "Ja ti poziciam, dame futbal, pod na pivo"
No.2: "Ale mne sa nechce"
No.1: "Tak nic..."
o 15 minut
No.2: "Tak ideme na to pivo?$$shifty$$"
No.1: "Jasne, podme, kolko je hodin?$$:-.$$"
No.2: "O pat jedna... to nestihame$$no$$"
No.1: "Jak nestihame? aaaaaj$$:-/$$"
No.2: "A kam?"
No.1: "Do Machnaca" (krcma asi dve zastavky autobusom od skoly $$;-)$$)
No.2: "To je daleko$$yes$$"
No.1: "Tak podme na PRIFUK..." (Prirodovedecka fakulta, 5 minut chodze od nasej skoly $$;-)$$)
No.2: "Tebe je asi jedno kam pojdeme, hlavne ze bude pivo, co?"
No.1: "Nooooo $$:-))$$"

Ale pivo sa nekonalo a isli sme hrat karty, to bola zase sranda $$:-))$$ Kedze sme hrali prevolavaneho snapsa, tak nieco ako normalna hra neexistovalo, to boli same 12tky, durchy, kontry a podobne $$:-))$$

V jednej serii sa mi podarilo spolu s Mircom (ak to fakt bol Mirec $$:-))$$) dosiahnut po dvoch hrach 72 bodov a po dalsich dvoch hrach to aj prehrat $$:-))$$

No a nakoniec prisiel Matlab, odovzdal som zadanie, dostal som 8 bodov z 10 (co vyvazilo 4 body z prveho zadania $$:-))$$) a potom cesta domov, ktoru mi sprijemnoval mierne podnapity chlapik v trolejbuse, ktory aj ked bol na opacnom konci, bol pocut az dopredu ako veselo vyspevoval $$:-))$$ ... proste haluz $$:-))$$

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára