štvrtok 18. novembra 2004

Hreben

Niekde sa stala chyba $$:-))$$Ako mi tak rastu vlasy (cas sa oklamat neda, vsetci starneme $$:-/$$, $$:-i$$) zacal som opat po dlhom case pouzivat davny vynalez s nazvom hreben $$:-))$$.

Zistil som vsak ze je velmi neefektivny$$yes$$. Je totiz kratky (dlzka okolo 12cm $$8-D$$ (na co zase myslite vy prasaci? $$:-))$$) ) a plochy $$8-D$$ (stale hreben $$;-)$$).
Keby bol zaobleny a to tak ze by kopiroval zaoblenie hlavy a zaroven by bol dlhy tak aby pokryl celu hlavu, bolo by to znacne jednoduchsie $$yes$$... asi si zalozim firmu na vyrobu oblych a dlhych ($$yes$$, $$8-D$$, $$:-i$$) hrebenov $$:-))$$.

5 komentárov:

  1. he..to je srandy,máš tam dobrý smajlíky,tlemila sem se když sem k nim při čtení došla =o)))))zdary

    OdpovedaťOdstrániť
  2. he..to je srandy,máš tam dobrý smajlíky,tlemila sem se když sem k nim při čtení došla =o)))))zdary

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No, moje nie su a nebol to ani moj napad ich pouzit :-)
    Mam ich z webu www.stargate-sg1.cz a prva ktora ich pouzila na blogu bola ZuSka - http://suzy.bloguje.cz :-)
    Ale aj ja ich milujem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. to sou mi nápady...eště bys moh vyrábět něco jinýho oblýho a plochýho :-í

    třeba nějaký sušenky,že :-í

    OdpovedaťOdstrániť
  5. 2ZuSka a Jimi: I vy dvojsmyslní prasáci... :-í :o)

    OdpovedaťOdstrániť