sobota 27. novembra 2004

Oslava narodenin

V oblubenom podniku, v obludeny cas, s oblubenymi ludmi $$:-))$$Moj kamarat, Michal Kolesar, inak prezyvany Koldo, mal tento tyzden 21. narodeniny, co okrem ineho znamena ze moze slopat uz aj v USA $$8-D$$, $$:-))$$.

Malo to zacat o 19:00, ja kedze chodim vsade skoro som tam bol uz 18:55 a bol tam Miso s bratom, tak som si sadol, objednal som si moje oblubene vinko a par minut sme kecali a nikto neprichadzal $$:-))$$

Tak sme sa dohodli ze nabuduce sa bude kazdemu oznamovat zaciatok pozmeneny o jeho oneskorenie aby prisli vsetci nacas $$:-))$$...

Ale oslava sa pomaly ale iste rozbiehala, prisiel Kajo, ktory kedze bol autom si objednal nealkoholicke pivo a to mu prieniesli vo flaske a k tomu taky pohar co je dole uzky a hore siroky - no proste klasicky mocak $$;-)$$... Tak som len tak medzi recou spomenul ze ma pekny mocak a to uz mu prischlo do konca $$:-))$$.

Potom o chvilku prisiel Palo a hned sa pochvalil ze asi pred 5 minutami dostal pokutu za prechod cez cestu mimo prechodu pre chodcov $$8-D$$... dve stovky ho to stalo, este nam to aj ukazoval (myslim pokutu vy prasaci $$:-i$$). Kamarat ho uzemnil slovami: "Ale Palo, to sa vazne este nikomu nestalo" $$:-))$$ No proste sranda...

Po minulych zlych skusenostiach (vola sa Fero $$;-)$$ (ten chalan co som ho nespoznal, vy prasaci $$:-i$$)) som si dal len 4 decky vina, nie 6 ako naposledy $$:-))$$.

Ale sranda bola, potom prisli chlapici co natacali nejake neviem co pre Zlaty Bazant (vraj to najlepsie co doma mame $$shifty$$) a tak kamosovi strcili pred hubu mikrofon (taku tu vec do ktorej sa rozprava, nie organ $$:-i$$) ze si ma predstavit ze vyhral 1000 Euro v sutazi Zlateho Bazantu a ma povedat dakovnu rec, tak doslova zadrel: "No chcel by som podakovat mojej maminke, vsetkym kamaratom a pojdem na Kanarske ostrovy" $$:-))$$ (a to mal v sebe len 2 piva $$;-)$$)... ked sme sa ho neskor pytali ze co myslel tymi Kanarskymi ostrovami tak iba povedal: "Ja neviem... ale foter ma zabije ked to uvidi" $$8-D$$, $$:-))$$

Este nam jedna zienka rozdavala take reklamne predmety Zlateho Bazantu - papierovu kravatu na gumicke, papierove okuliare s otvormi v tvare hviezdy a este ksichty znamych ludi - George Clooney, Julia Roberts, Cameron Diaz a Jean Reno $$yes$$ tak sme s tym robili hovadiny, chalani sa mlatili gumickami $$:-))$$, potom Palo (pokutar $$:-i$$) vyrobil z kravaty lietadlo a ohadzoval sa s tym este s niekym dalsim $$:-))$$...

O jedenastej som klasicky zahlasil ze mizim, nasledovalo klasicke odhovaranie, ja som klasicky odmietol a po rozluceni som padil nach hause... vsade dobre, v krcme nafajcene, doma najlepsie $$:-))$$

2 komentáre:

  1. skvělýýýý 8-D
    jen bys na to už neměl šahat :-í
    a myslim to víno :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. 2ZuSka: Fakt si myslela to víno?... :-i :o))

    OdpovedaťOdstrániť