pondelok 22. novembra 2004

Navod ako oklamat smrt

Film Nezvratny osud II (Final destination II) splnil moje ocakavania... ale totalne $$:-))$$Nedavno ZuSka urobila reklamu na Nezvratny osud II. Jej pohlad na tento "horor" bol zjavne morbidny (ako vlastne jej pohlad na vsetky horory $$;-)$$) a kedze ja mam do dneska traumu z hravania Wolfensteina $$:-))$$ nepredpokladal som, ze budem zdielat jej dojmy a nazory. Avsak uz od zaciatku ked jednemu chlapikovy rozdrtilo lebku obrovske brvno a dalsieho rozsekla motorka $$8-D$$ som nadobudal dojem, ze sledujem komediu a nie horor... $$:-))$$ Bol som mierne sklamany, ked som zistil, ze to bola len vizia a nie zaciatok mega masakru, ale opat som bol milo prekvapeny a to rafinovanostou smrti $$shifty$$, $$8-D$$, $$:-))$$. Prva obet, ktorou bol vyherca lotta (chudak ani si to neuzil $$:-i$$), skoncila velmi neslavne - s rebrikom v oku $$8-D$$, $$yes$$, $$8-D$$. Ale tomu predchadzal doslova vysmech jeho osoby smrtou $$;-)$$. Obzvlast ked mal nasadene drahe zlate rolexky, pricom ruku strcil do odtoku umyvadla kam mu spadol zlaty prsten s minimalne polkilovym diamantom, a zaroven mu zacal horiet vyliaty olej a zaroven mal v mikrovlnke kus umelej hmoty s magnetom alebo co to bolo $$:-))$$... Trochu ma zaskocilo ze ked mal tu ruku v odtoku nespustil drticku odpadu $$:-i$$ bolo by viac krvi $$8-D$$, $$yes$$, $$:-i$$ Nebudem popisovat trapenie kazdeho z nich, ale medzi dalsie momenty co ma pobavili (cynik jeden $$:-i$$) patrilo rozdrtenie mladeho chlapca sklenenou plosinou a to tesne po tom co doslova utiekol hrobarovi (ci skor zubarovi? $$:-))$$ ) z lopaty (resp. z kresla $$:-))$$) Dobra bola aj hlava useknuta vytahom $$:-)$$ a prerezanie fetaka ostnatym drotom $$8-D$$. Paradoxne to nebola len krv a nasilie ale malo to aj hlbsi filozoficky podtext a to ze ked je vam smrt sudena tak jej proste neujdete $$:-))$$ Trochu trapny mi prisiel ten vybuch asi 10 minut pred koncom a aj ten vybuch na konci... mohli vymysliet aj nieco originalnejsie $$;-)$$, $$:-))$$ Tvorcovia si klasicky nechali otvoreny koniec a to tak ze ked uz si vsetci myslia ze je koniec, pride onen spominany vybuch $$yes$$ A teraz uz musim ist - skusim pohladat jednotku $$:-))$$

3 komentáre:

  1. náhodou ten gril na konci patří u mě k nejvracenějším záběrům (možná proto, že ostatní se mi nechtěj vracet :-))
    nicméně dobrej filmeček ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jj,musim taky jendicku z kaceny vymlatit :)

    OdpovedaťOdstrániť