piatok 19. novembra 2004

Vodicsky preukaz

Nutnost, potreba alebo luxus? $$:-))$$Ako vacsine stredoskolakov v okoli a blizkej Europe som sa aj ja dostal na kurz v autoskole $$:-))$$
Stalo sa tak po mojej (mimochodom uspesnej $$:-i$$) maturite, cize v juni 2002 $$yes$$.

Kurz bol fajn, az na to ze jazdy ho akosi pretiahli z 12 tyzdnov na 18 tyzdnov, ale co uz $$:-))$$. Spravil som to (ani sam neviem ako) na prvy pokus $$;-)$$ a tesil som sa ako male decko $$:-))$$

Jazdil som v priemere asi tak 2x mesacne $$:-/$$ co musite uznat, nesplnalo moje naroky $$;-)$$
Ale co, nemam auto mozem byt rad aspon za to malo...

No ale v roku 1996 si nejaky mudry clovek tam hore (nie, nemam na mysli najvyssieho $$;-)$$) pomyslel ze by bolo skvele vydavat prvy vodicsky preukaz len na 2 roky ako na skusobnu lehotu... smejdi poslanecky $$:-//$$, $$:-i$$

Tak som bol donuteny ist si vybavit novy, krasny, Euro Vodicsky Preukaz $$8-D$$. Pisali ze na to treba 100 korunovy kolok, tak som si ho kupil... ked som tam vsak prisiel nikto odo mna ziadny kolok nepytal $$:-.$$ no nic, stovka hore dole, ved peniaze boli aj budu $$;-)$$

Ked opomeniem to ze som najprv cakal asi hodinu na "papier" a potom o dva tyzdne hodinu a pol na vodicak, tak to stalo za to $$:-))$$

Mozem jazdit po celej Europe (aj ked si neviem predstavit ze prejdem za Ural a zastavia ma, ze uz som mimo Europy $$:-i$$) a hlavne teraz ked budeme mat novy bourak (asi striebornu Octaviu, rocnik 2000, 1.5 litrovy motor) tak budem (dufam!) jazdit viac $$:-))$$

Az budem velky tak si kupim vlastne faro $$;-)$$

3 komentáre:

  1. Tebe na silnici bych nechtěl potkat... :-í :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ahoj,ja si tiez potrebujem vybavit novy vodicak po skusobnej dobe,vybavuje sa to na kopcianskej alebo v casti mesta kde byvam?je to nebodaj zadara?

    OdpovedaťOdstrániť