piatok 12. novembra 2004

Technologicke preteky v nasej rodine :-))

Preco musime stale sutazit? $$:-))$$Tak som opat raz rozmyslal (vazne by ste to niekedy mali skusit, nie je to nebezpecne $$;-)$$ ) a dosiel som na toto: vzdy ked my alebo sestra so svagrom kupia nejaku novu vec tak ti druhi to musia mat tiez a pokial mozno o triedu lepsie $$:-))$$
Verim ze nejde o vedomu sutaz, ale podvedomu$$yes$$

Takze sa stalo ze ked som dostal novy kompjuter (Celeron 1800MHz, 256 MB RAM, atd) tak svagor vyhlasil ze on si chce kupit prinajmensom 2,5GHz $$:-))$$ (nakoniec ho segra odhovorila, ale aspon ako kompenzaciu odkupil z prace starsi notebook (nejake P2) $$;-)$$)
Alebo zase inokedy sme si kupili pracku a oni si museli kupit taku istu lenze s digitalnym ovladanim $$:-))$$

Alebo naopak, teraz si oni kupili nove auto (ked tak spominam chcel som vam ukazat fotky $$:-i$$) a tak tatuldo vymyslel ze ideme kupovat autak aj my (mimochodom priznal sa ze ma nejake uliate prachy, tak to som zvedavy co za sunku to prinesie$$:-))$$ )

No a takto to ide dokola... kedy to skonci? $$:-))$$

Slubovane fotecky:
$$OBR14676$$

$$OBR14678$$

1 komentár: