utorok 9. novembra 2004

Vypocute...

...o mobiloch a vyjadrovacich schopnostiach dnesnej mladeze :-)Ako si tak cestujem v trolejbuse, zrazu pocujem podivne zvonenie (neskor mi doslo ze to bol Scooter, ale rozmyslal som fakt dlho $$:-))$$). Nic neobvykle... ani to ze majitelom bol asi 13 rocny chalanisko s ciapkou od Nike, bundou od Adidasu, nohavic od Pumy a topanok od Reeboku $$:-))$$

Podivny bol onen rozhovor ktory cez mobil prebehol (druhu stranu som nepocul, ale urcite aj to stalo za to $$;-)$$):
"Halo" "No..." "Ja?" "Kde?" "Kedy?" "Ano?" "Fajn" "Nie" "Hej" "Dobre, cau" $$:-))$$ Aj ked ja som jeden zo zastancov strucnych rozhovorov, obzvlast cez mobilne telefony, takze by som to akceptoval, lenze strucny rozhovor nebol, pretoze trval asi 7 minut $$8-D$$.

Tod vse $$:-))$$

3 komentáre:

  1. Tak to byl týpek mně velmi podobný :)))) Hlavně když volá ségra nebo mamča... :-í

    OdpovedaťOdstrániť
  2. skoro jak moje máma...ta volá a je to : "hmmm...hmmm...hmmmm...jo...jo..hmmm...hmmm...." :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. (Opět) máma když píše sms: 1, 4,4, 6,6,6, 5 mezera.... ono je to takhle o půl noci docela nepříjemný... :-)

    OdpovedaťOdstrániť