pondelok 1. novembra 2004

Priprava na SuperStar

Ak bude pokracovanie Slovensko hlada SuperStar, tak mam vyhrane :-))Zacalo to niekedy v juni a to asi tak, ze sme na SG webe pisali basnicky ako divi a tak som zopar napisal aj ja (takze za moje spevacke vycinanie mozes hlavne ty, ZuSka $$;-)$$ ) a kamarat (ktory teraz lutuje ze mi to povedal $$:-))$$) mi zdelil ze jedna z tych basniciek by bola dobra ako rap $$8-D$$. Kedze mam rad dobrodruzstva a mam mikrofon tak som to "zbehol", ako hovorime my profici $$:-))$$ A tak vznikla piesen StarGate jede, StarGate vede , ktora sa stala velkym hitom a jej uspech ma hnal priamo k dalsiemu rapu Thorova nozka. Rapovaniu som zostal verny aj neskor a tak vznikli Rap cislo 3 a Rap cislo 4. (originalne nazvy, co poviete $$:-))$$ ) Potom som vsak odbocil od rapu a nebol to zly tah, nie celkom vydarene piesne Mam rad a pokracovanie Mam rad 2 nezaznamenali bombovy uspech ale aspon som skusil nieco nove a mnoho som sa naucil $$:-))$$ Prisla dalsia "koncepcna" pesnicka v podobe Slov. Na dlho poslednym originalnym pocinom bolo zrapovanie parodie na SG Epos, za co sa ZuSke hlboko ospravedlnujem $$:-i$$, SG Not Epos/Desky part one. Ako som povedal, na dlho poslednym originalnym pocinom, co neznamena ze by som prestal spievat uplne, dal som sa na cover verzie a prvou obetou bola Reklama na Ticho od Teamu, z ktorej vznikla pomerne uspesna Reklama na StarGate a neskor aj Reklama na Jimiho Medzitym prisla rada na Stevieho Wondera a neprekonatelnu piesen I just called a cover verzia s nazvom Ja som len dnes chcel. Po dlhom case som vytvoril aj originalny song pre moju kamaratku Sany s nazvom (vskutku originalnym $$:-))$$) Sany Song Po tomto vykone som citil ze nastal cas prejst na dalsiu uroven a zacal som pracovat na dlho pripravovanom a narocnom projekte - "zhovadeni" Vody co ma drzi nad vodou od Joza Raza (v podstate od celeho Elanu, ze ano $$;-)$$), vyexpedoval som to ako Branu co ma drzi nad vodou Potom zacala skola a na spievanie akosi nebol cas, ale ked sa ku mne dostala pesnicka Davej Ber povodne naspievana Sagvanom Tofim, vedel som ze to je dalsia sanca. Napisal som text a vzniklo dielo Snivaj sen No a poslednym vycinom je bezhudobna skladba, kde si mozete naplno vychutnat moj sametovy hlas $$shifty$$, $$8-D$$, $$:-i$$, Skola ktora je oslavnou piesnou na moju vynikajucu skolu (pozdravujem dekana $$:-))$$ )

3 komentáre: