sobota 20. novembra 2004

Rodina - to najdolezitejsie co mam :-)

Som rad ze sa mame radi $$:-))$$Ako to uz na svete chodi, viaceri ludia maju rovnake krstne meno... paradoxne sa to vola krstne meno aj ked nie su krsteni... $$:-))$$ To ale nie je pripad mojej sestry Betky, ta krstena je a to ako Alzbeta.
Pekne meno, co poviete? $$:-))$$

No a ako to uz v Europe chodi, oslavujeme tu sviatok nazvany meniny - cize to ze ma clovek take meno ake je v kalendari... dost podivne ale budiz $$:-))$$

Vcera (19.11.2004) bolo v kalendari prave sestrine meno. Kedze ma uz tusim 2 roky vlastny byt, tak nas pozvala na rodinne posedenie $$:-))$$
A skutocne sme posedeli $$:-))$$ ale o to nejde. Ide mi o to ze pri takychto udalostiach si uvedomujem ako je pre mna moja rodina dolezita a aj ked si obcas skaceme do vlasov (obrazne povedane, aj ked moj uces zjavne smeruje k tomu ze by bol dobrym doskociskom $$;-)$$, $$:-i$$) tak sa mame radi a nevieme si predstavit zivot bez tych ostatnych$$yes$$

To co tu teraz pisem je mozno trochu mimo mojej zivotnej filozofie cynizmu a ignorantstva$$;-)$$, ale aj Jimi je len clovek, zranitelny rovnako ako kazdy iny $$yes$$.

Takze pokial ste pohadani s nejakym roddinnym prislusnikom a mrzi vas to, nevahajte a zavolajte mu (jej). Pokuste sa vyriesit si vzajomne problemy, pretoze uz zajtra moze byt neskoro...

5 komentárov:

  1. No, že by Jimi nebyl až tak nenormální.. :-í

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To mi skoro mluvis z duse :-)) Minimalne jeden kvadrant rodiny je mi taky hodne blizky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Joo, to neni zadna sranda.... Ja jsem se s nikym nepohadal. Ale: Otec se mnou nekolik let nepromluvil ani slovo... No nic...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Máš pravdu, není to tvůj obvyklý styl ;-)
    Btw. ty seš fakt jen člověk :-/ :-))

    OdpovedaťOdstrániť