sobota 1. októbra 2005

Zacala sa nova sezona

Cajickari versus vinkariRok sa s rokom zisiel a my sme zacali dalsie kolo oslav. Otvorila ho Ivka s Kirsom. Obaja mali v predchadzajucich dnoch 22. narodeniny. Prezieravo som si sadol vedla oslavenca, o nieco neskor sa ku mne s druhej strany pridal Lubo, spoluziak zo strednej, v sucasnosti informatik ako Kirso, Zuzu a milion dalsich ludi, co poznam. O nieco neskor prisla Katka, ktoru som nevidel od mojich narodenin, a nasledne aj Monika, ktoru som nevidel tiez priblizne rovnaky cas, lebo bola v Edinburghu. Tak sme sa postupne vsetci poschadzali, az nas bolo 20. Celkom slusna ucast. Okamzite po prichode casnicky som vytvoril zaklad protipolu voci Pivarom, ktori su mojimi odvekymi nepriatelmi $$:-))$$ a objednal som si biele varene vinko, Zuzu ma napodobnila a neskor sa pridala aj Katka. Vzhladom na to ze Kirso je pod antibiotikami, boli Pivari znacne oslabeni a my - Vinkari sme zacali nadobudat presilu s prichodom Moniky, Jorgy a Johnyho. Pre zvysenie pozitku nam Katka vydobila dva balicky cukru ku kazdemu vinu $$8-D$$. Inak sa to ani nedalo pit, ake to bolo kysle. O niekolko desiatok minut sa doplazil Dupi a tak sa mohla zacat gratulacia a odovzdavanie darcekov. Ivka dostala, ako cerstva bakalarka casto sa zdrziavajuca v labaku, pracovny plast, dalej vtipnu narodeninovu kartu, plnu otazok a odpovedi o sexe, dalej dve fialove handricky, vraj na utieranie riadu, aj ked si skor myslim ze to bolo rajcovne spodne pradlo $$;-)$$. Jaj a este odznak s napisom, na ktory si momentalne nespominam $$:-))$$. Ale ved na fotkach to bude. A tusim este Demanovku... taky docela hnusny bylinkovy chlast $$:-i$$. Kirso dostal dve plechovky piva Kelt, na jednom bolo napisane "Na Ex, inak nebude sex", Fernet Stock Citrus a odznak s napisom "Sex je drina, ale niekto to robit musi". Zacala podpisova akcia na Ivkin plast a Kirsove nepopisane pivo. Postupne sa napisy na plasti zvrhli, pridali sa volajake piktogramy (znacka hlavnej cesty v rozkroku, kam som navrhol dopisat "Dnes neobsluhujeme", na zadok znacku Zakaz zastavenia, kam som dopisal "Inventura"). Ako neskor Patka skonstatovala - mal som plodny vecer $$:-))$$. Cim dalej tym viac ludi si zacalo davat caj, cim frakcia Pivarov nadobro stratila svoje pozicie a bola vytlacena frakciou Cajickarov. My Vinkari sme si vsak az do konca udrzali veducu poziciu $$:-))$$. Niekedy okolo stvrt na jednu sa to zacalo rozpadat, tak sme to ukoncili a vybrali sme sa ja, Dupi a Patka na nocak. Zmagoreny Patkou sme vliezli do 511tky, kde po par okamihoch niekto prezvonil Dupiho. Tak sa obzeral, ze kto to mohol byt, lebo mu to zobrazilo iba cislo a nie meno. Nasledne mna prezvonila Zuzka a zistili sme, ze je v tom istom buse (ona totiz odisla uz o tych 0:15 s Kirsom a JTm). Ked sme boli uzrozumeni s tym, ze sme v zlom nocaku (akoze ja som to vedel, odkedy sme nastupili $$:-i$$) zacali sme navrhovat plany na zachranu situacie. Ked Dupi vyslovil, ze ci nepojdeme cez park (znamy zvysenym vyskytom roznych uchylnych ludi hlavne pocas nocnych hodin) Zuzka sa zacala dusit a ked nabrala dych sa nas opytala ze ci mame pistol $$:-))$$. Napokon sme vystupili na konecnej elektriciek a behom sme sli ku inej zastavke, kde by mal stat nas bus. Ked sme tam prisli zistili sme, ze isiel pred 4 minutami, tak Dupi zavolal Patke, ze sme kvoli nej $$:-i$$ zmeskali bus a pojdeme peso. Nastastie sa vsak uprostred telefonatu otocil dozadu a videl bus. Tak sme nahodili sprint a stihli sme ho $$:-))$$. No proste haluz. Mimochodom, od Ivky mam slubenu pomstu za tie napisy na plasti, takze uz sa tesim na svoje narodeniny $$:-))$$.

12 komentárov:

  1. oslava bola super...uz len fotky chybajuuu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hmm, podle nápisů na plastu odhaduji, že se na večírku hovor také zvrhával na témata, která slušný blog neopakuje... :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Myslim ze tymto smerom sa zvrhava kazdy hovor, ktoreho sa zucastnujem ja :-)
    Ehm a vidim ze nepouzivanie diakritiky sposobilo error, ide o "plášť" ako ochranny odev, ne plast, akoze PET flaska alebo co ;-) :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ...o niekolko desiatok minut cca. 2 hodky sa doplazil Dupi :)...omg jimi, tebe nechuti demenovka? Ved je to podobne ako becherovka, yummy.
    Ze zmagoreni Patkou. Viete ake to boli presvedcovacie muky???? Ona ze podte na 511! A my.......ok :o). Btw, ten nocak bola absolutna haluz. Ale uz taku hlinu uz nespravim(e) :). Btw, oslava bola fakt super, pretoze tolko ludi som naposledy videl asi vo februari :). Tesim sa na dalsiu akciu a hlavne na JIMIho. Tes sa na darcek, MUHEHEHE

    OdpovedaťOdstrániť
  5. 4Jimi: vidis, Staona mates kdyz ji nepouzivas a me kdyz ji pouzivas :-i takze, jak se rozhodnes? ha? HA?? :-i :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  6. No neviem, Bugys, kto je uzitocnejsi citatel :-i

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tss :-i tak ted, abys vedel...sem se urazila :-i :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Načo lezeš do busu, ktorý nechodí tam, kam sa potrebuješ dostať? žeby príliš vína? Vráť sa k tej diakritike, please, please, please!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ale nemozem, sestricka moja jedina :-))) Sak by mi to ZuSka necitala :-i

    OdpovedaťOdstrániť
  10. jimi >>> sestricka moja jedina :)? Nemas ich nahodou az 2 ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Sto toto ??? do dabla.. aky bracho ??? sak Janco je tvoj bracho a nie poke... teba Dupi :-D Sak ja ako tvoj otec by som to mal vediet..alebo ma zasa niekto taha za nos :-P

    OdpovedaťOdstrániť