pondelok 31. októbra 2005

Ako dalej, pan student?

Tyzden v skratkeTak sa mi Lucy postazovala ze nepisem o skole. Ale ved nieto o com. Nie ze by som do skoly nechodil, tak hlboko som fakt este neklesol, ale viac-menej sa tam nic nedeje. To bola zase nejaka ta robotika, kde povodne robot odmietal robit to co sme mu kazali, pricom ku koncu hodiny (uz to byva pravidlom) sme ho viac ci menej donucovacimi (skor viac $$:-i$$) prostriedkami presvedcili. Nasledne nejake to gcc o com budem pravdepodobne pisat v interaktivnej strede, ktora ako to uz vyzera bude skutocne posledna. Ale este uvidime. Streda, streda, streda. Co bolo v stredu. Aha, krvny den. Chcel som darovat, ale bolo tam vela ludi. Tak som sa rozhodol ze poletim dnes do nemocnice. Ale kvoli tomu padu z bajku a naslednej operacii ma odmietli. Moju Apluskovu krvicku. Fajnovu. Ze az o 10 mesiacov. Zla vec. Inak sa Evicka (a.k.a Ing. Milkovicova, PhD.) volajako hnevala na nasu skvelu dvojku (to akoze Viktor a ja) lebo sme to mali hotove ako prvi, opat ma podozrievala z toho ze som to pajcol, a dost jej vadilo to, ze si kreslim v paintbrushi. Tak co tam mam pre boha ziveho robit, ked tam nie su hry ani internet? Ha? Stvrtok... hm... to bolo Oko. Pre neznalych je to nas skolsky casopis. Od buduceho mesiaca (t.j. november) ma byt vyhlasena autorska sutaz. Tak poslem Dennik Kapitana. Ale pred Okom bola este Robotika. Kedze ujo Jurisica perlil, musel som si par tych jeho vyhlaseni zapisat: Okrem ineho povedal aj (niektore z vyrokov patria aj Viktorovi, aby som mu neodopieral prava): "Musíte vedieť opísať svoje zariadenie." "Robot potrebuje snímač na teplotu - aby vedel čo si má obliecť." "Roboty musia merať polohy, rozmery a orientáciu." "Amplitúdu môžeme považovať za... amplitúda je amplitúda." "Vy, ktorí ste z priemysloviek tak o tom viete a tí, čo ste z gymnázií, vám je to asi jedno." //musim podotknut ze som z priemyslovky a nemal som tusenie o com toci... naproti tomu Viktor je z gympla a fakt mu to bolo jedno $$:-))$$ // "Ak by som to mal takto postavené, tak..." "Ľudia, alebo aj vy..." "Rozpoznáme, že sa nám ten predmet šmýka v ruke." "Keby si vám tam sadol slon tak by ste to asi zistili." Este par internatnych zvolani z Oka: Časté: Niečo tu smrdí. Každodenné: Bože chalani, vy tu máte bordel. Pri pohľade do útrob chladničky: Toto sivo-zelené bolo čo? Pri pohľade do útrob chladničky II: Kto mi zjedol všetky párky? Pri pohľade do útrob chladničky III: Ktorý pako vypol chladničku? Predsavzatia: V novembri vynesieme kôš! Varovania: Horí paplón! Poruchy rytmu: Vypnite už svetlo! (poludnie) Ranné prekvapenie: Prečo nemáme dvere? Ranné prekvapenie II: Toto je kto? Pozorovanie: V rohu sa niečo hýbe. Mystifikácia: Niečo tu vonia. Obvykle pred Vianocami: Čo keby sme kúpili Jar? Veľké upratovanie: Ak tie jablká už nikto nebude, idem ich vyliať. Výzvy: Zabi to, zabi to! Nuz a piatok... piatok bol piatok, cez vikend sa mi konecne podarilo rozbehat projekt do stadia ked to v podstate robi to co chcem a robi to dobre a tak no... a zajtra je sviatok a v stredu je pisomka z Robotiky. Uz sa tesim $$;-)$$ Mimochodom, pozrite sa este na hlasky z GateCon-u $$:-))$$.

5 komentárov:

  1. Clovek by nerek, jak se cech muze stratit ve slovenskumclanku :D prectu si to raci znova :i :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aké výhovorky, že mi nezobrali krv! Tvoja najgeniálnejšia sestra ťa k "upírom" (ako doma žoviálne voláme hematológov) posiela už od tvojej osemnástky a ty si sa furt bál o tú svoju krvičku. Inak ľudia, fakt, kto môže choďte darovať. Mne darcovia zachránili život. Díky

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Preco mam take ZVLASTNE tusenie ze tvoja sehra ma pravdu ohladom toho darovanie (akoze si nexel ist, ne ze je to potrebne...to je jasne)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No sorry Janco, teraz som sa tak trochu urazil ;-) Ja mam vtipy rad, ale odtial potial :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ale to je len TUSAK chaaapes....:D

    OdpovedaťOdstrániť