štvrtok 13. októbra 2005

Utorok, streda a stvrtok

Udalosti v skratkeNo ako tak pozeram na poznamky, tak moc v skratke to nebude... Utorok Skola. Skola je vzdy rovnaka. (parafraza na intro k Fallout a Fallout 2 - War. War never changes.) A vzdy rovnako dobra, zla, vynimocna, nudna a nesmierne specificka zaroven. Vsetci si tym musime prejst, niekto 9 rokov, niekto 14 a niekto ako ja najmenej 16... Utorok bol mojim 9. dnom tohto semestra. A uz mi skola liezla krkom. Ale podme radsej k tomu, ze co sa dialo $$;-)$$. Utorok zacal Robotikou. Programovanie v C pod Dosom... cely ten predmet je o tom aby sa na konci semestra hybalo roboticke rameno ako mi budeme piskat. Resp. ako budeme pisat. Ako budeme pisat kod. Zo zaciatku boli iste problemy, potom sme ich vsak s kolegom odstranili. Avsak nastali problemy dalsie. Nekonecny cyklus (ne)uspesneho programatora. Vsak ono sa to podda. Po Robotike isiel Viktor plny elanu projektovat svoj rocnikovy projekt. Vela toho nenaprojektoval, lebo zatial co ja som si behom 10 minut obehol celu studovnu (to vam je fasa vec, nechapem, preco som tam skor nechodil... ale o tom neskor) on sa vratil od svojej VP s dlhym nosom. No on ho ma dost dlhy uz bez toho, ale tentokrat to bolo preto, lebo bol obsadeny labak v ktorom mal pracovat. No co, aspon sme si teda isli sadnut do D-bloku na 3. poschodie (kde je fajny gauc a este fajnejsie kreslo) a trochu sme poohovarali celu FEIku, celu politicku scenu doma i v zahranici a vsetko... ako vlastne robime uz peknych par mesiacov a stale mame koho a co ohovarat $$:-))$$. Nasledovalo dalsie programovacie cvicenie. Viktor doma zbuchal program, ktory sme mali odprezentovat. Ja som si narychlo skontroloval ze vo co go aby som pri prezentacii nevypadal akoze s tym nemam nic spolocne. Avsak k prezentacii nedoslo, tak sme iba skladali basnicku na temu GCC. Aby som sa moc nenudil, cviciaci mi len tak pre istotu zmazal konto na serveri, tak som si musel vyrobit nove... no on ho vlastne vyrobil sam, ale musel som natukat heslo $$:-i$$. Ani neviete ake je to namahave $$;-)$$. Streda Kto by cakal ze po utorku pride streda. Clovek ocakava konecne nejaku zmenu, akoze po utorku pride piatok, alebo nebodaj dalsi utorok a ono nic. Cas ma opat sklamal. Rano sme mali Databazy. Este predtym, ako sme cakali na cviko, som trochu pokecal s Andym. Pochvalil som sa novym mp3 prehravacom a on ze kde mam stary. A ja ze som ho rozflakal na bajku. A on ze ako. A ja ze ci nevidi jazvu. A on ze nie. No co uz... asi tam bola tma. Potom sme chceli ist s Viktorom dorobit zadanie na AMS, ale miestnost bola zatvorena. Rozmyslali sme ci pojdeme za cviciacim do kancliku aby nam otvoril, ale rozmysleli sme si to a isli sme, podla Viktorovych slov, spat na prednasku. A ajhla, tam bol namiesto prednasajuceho nas cviciaci. No toto... Stredu sme ukoncili Dynamikou Procesov, kde som ako vzdy exceloval. Toz Matlab a Simulink su moje srdcove zalezitosti. Po skole som si este zidentifikoval jeden system a po asi 40tich pokusoch to robilo takmer to co som chcel. Uz vidim ze za projekt dostanem prinajhorsom 3- $$:-))$$. Stvrtok Co dodat. Proste dlhy den, plny nudnych prednasok. To slovo "nudnych" je viac-menej zbytocne, pretoze slovo "prednaska" implikuje ze ide o nieco nudne. Aj ked to tak nie je uplne vzdy. Na moje prekvapenie sa ranna Robotika nekonala. Vraj minule hovoril ze prednaska nebude... No nic to, aspon sme s Viktorom ukradli, upravili a vlastne celkom preprogramovali zadanie z AMS. A dokonca to fungovalo... no ja cumim. Potom prednaska z DP. Nemam co dodat, proste normalna prednaska... Jedina vynimocna situacia bola, ze mi zdochla baterka v prehravaci. Este ze som so sebou mal nahradnu. Avsak potom, potom to prislo. Mal som 2 hodinovu pauzu. Tak som zaliezol do studovne citat najprv noviny a potom casaky. Krasa... uz dlho som tolko toho neprecital. Potom prislo nieco co neocakaval az tak uplne kazdy. Prehravac sa zacal recyklovat. Resp som ho "pretocil" za jeden jediny den. To sa mi este nestalo. Jednoducho som ho pocuval 7 hodin v kuse... a potom este dalsich 5 hodin. Takze som ho pretocil takmer 2x. Ale je skutocne stastie ze ho mam, inak by som nebol prezil dnesnu prednasku z Databaz. Aj sama prednasajuca priznala ze je nudna. Aspon to som zachytil cez spev Anety Langerovej $$:-i$$. Mimochodom zistil som ze od hudby uz som totalne zavisly. Pocuvam ju prakticky nonstop, okrem spanku a sprchovania. Musim si zohnat vodovzdorne sluchatka $$yes$$, $$:-))$$.

3 komentáre:

  1. no pekny tyzden v skole.ja salen tak poflakujem a nic som nespravila..akurat nejake dokumentacie :-)...A este sa mipaci to odratavanie dnido vianoc..to je nice..uz som si to vsimla skor,len teraz pridavam kec....

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No, ukradol som si jeden javascript :D ten mam aj pri pocitadle ludi ;-) A Vianoce tam nebudu vecne, bude sa to menit :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. při nejhorším 3-.. to mi připomnělo, když jsem tuhle zaslechla za sebou na školní chodbě jak jeden říká druhýmu "No.. tak jsem se to už naučil alespoň na čistou pětku!8D" :DD

    OdpovedaťOdstrániť