utorok 4. októbra 2005

Dedinky 2005, ako to zacalo

S Dedinkami ani zdaleka este nie je koniec!Ak ste si mysleli, ze minuly tyzden som definitivne uzavrel temu Dediniek, ste na omyle. Ja sa totiz drzim hesla, ze kazdu udalost treba vypotrebovat do uplnej padrte, aby nezostal ziadny odpad. A Dedinky takou temou rozhodne su. Ved to je vlastne nieco ako Vyvoleni. 16 ludi spolu zije v jednom dome. Haluz, ze? $$:-))$$ Takze teraz prichadzaju fotky z prvych styroch dni, ktore ste zatial nemali moznost vidiet. Šmírák $$8-D$$ Úchyl $$:-i$$ "Kam?" "Tam, ci tam?" Kajo so svojou Yfqou, ktora je drzitelkou rekordu v citani blogu $$:-))$$ Milano, Italia... co viac dodat $$:-))$$ Dupiho ten chlast trosku zmohol $$:-i$$ No toto $$ohmy$$ "Tak ako sa ti to pacilo?" "Nooo, bolo to... super $$8-D$$" "Pozor, mam suter." "Bacha, on ma fakt suter." Ech, uff, to je fuska $$:-i$$ TROJKA™ $$shifty$$ Podla mna uplne uzasne scenerie Spolocna fotka Jednotky a Trojky Paranormalny jav $$:-i$$ P.S.: S Dedinkami este stale nie je koniec $$;-)$$

8 komentárov:

  1. koukam, ty o tom budes blogovat do konce zivota, ze? :-i :DD
    jinak mozna by to chtelo trochu tmavsi barvu toho pisma v komentarich, docela se mi ztraci, co vlastne pisu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Co tmavsie, jak tmavsie? Vsak to je uplne krasne :-)

    http://jimiweb.wz.cz/kecy.jpg

    Neviem... ja to vidim vcelku normalne :-) To pismo, ked mas aktivne okno na pisanie, je 0000AA, co je menej nez tretina bielej :P Mohol by som to dat trebars aj cierne, alebo zosvetlit pozadie :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. no to jo,ale kdyz pisu tak se mi to zda takovy mizejici :) co kdyz jednou, jak to nevidim, omylem napisu treba nejakou pochvalu? :-i :DDDD ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ano!!!! To som cely ja, len chlast a bike co? Tak dik :o). Mam aj svetle stranky. Btw, Yfkina najlepsia fotka je, ked drzi gulas. Iviiiiii, je uplne uzastna. Hned poputuje do penazenky :). A tam mam len dobre veci :DDD.
    btw, dobre farby.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. 2Jimi: vidim, ze zasa si tie kecy trochu pozmenil :)
    .. k dedinkam sa len pokojne vracaj :)) aspon mi to pripomina pekne letne chvile.. bolo tam fantasticky :)))
    to som vazne drzitelkou rekordu ? ;)) mal by si ma zapisat do "Jimiho knihy rekordov" :DDD

    2Dupi: ja a fotka s gulasom ? :) nespominam si na ziadnu uzasnu :)) .. asi este checknem to DVDcko :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dupi: Nie, okrem bajku a chlastu mas este cigarety :P

    Yfq@: Ze by som nejaku Jimiho knihu rekordov vyrobil? :D Inak ku Dedinkam sa chcem vratit este niekolkokrat ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. jak já už se těším na léto, který z těch fotek sálá.. :DD si asi ještě chvíli počkám no.. :-i :))
    btw. na tý poslední fotce jsi za ukazatelama, před nima, nebo jsi duch? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. joooooj jimi, ty si koledujes :))).

    OdpovedaťOdstrániť