pondelok 10. októbra 2005

Hudba, mp3ojky,

radio a tak vubecCez vikend som sa, potom ako moj foter odmietal uznat ze Zuzana Smatanova je super spevacka, rozhodol, ze budem trosku zviditelnovat interpretov. Aby som mohol niekoho zviditelnovat, musim niekoho pocuvat. Nuz a ako to urobit lepsie, nez s pouzitim radiobudiku alebo osobneho mp3 prehravacu? Takto vyuzijem na pocuvanie hudby tzv. hluche miesta, t.j. ked sa zobudzam, ked idem v MHD, alebo ked sedim na prednaske. Sou, hir is d rejdiou bazzr (So, here is the radio buzzer) $$OBR54418$$ Co by ste urobili, keby ste takyto zjav stretli na ulici?: $$OBR54419$$ (Ja osobne by som presiel na druhu stranu $$:-i$$) Ja s mp3 prehravacom: $$OBR54420$$ A inak som dnes stretol Kirsa, to asi preto ze som s nim bol dohodnuty, lebo inak by som kupil tak akurat toaletny papier a nie mp3 prehravac $$:-))$$. Dalej Dupiho, ktory tiez nakupoval v Ageme - konkretne 250GB disk, nasledne JTho, ktory asi nemal co robit tak nas prisiel pozriet a spolocne sme si sadli na chvilku do Mekacu. Toz takyto zivot sa mi paci $$:-))$$. No a potom som este uvidel z elektricky Zuzku no a nebol by som kamarat, keby som nevystupil a nesiel ju pozdravit. Sice mi zdrhol bus ale aspon som videl dalsiu milu tvar. Nuz a ake ze ma ta mala masinka parametre? 512 MB, mp3, wma, radio, mikrofon a nahravanie z radia... to je asi vsetko... a stal o liter patsto menej ako ten co som rozflakal na bajku $$:-))$$.

7 komentárov:

  1. tak toto si teraz vazne robis prdel :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. doufám, že až mě uvidíš v tramvaji, tak si taky kvůli tomu necháš ujet autobus :-i :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  3. v tej elektricke som bol ja a ona cakala na zastavke... predsa si nemyslis ze by som utekal za takym rychlym dopravnym prostriedkom :P

    Ale urcite by som ta isiel pozdravit keby som uvidel ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Lol, este si daj biely oblek a bude ti to svedcat spolu s mp3 prehravacom :). Inac ten novy...nic moc, kua. Asi ho pojdem reklamovat

    OdpovedaťOdstrániť
  5. je to fakt pravda,jimi vystupil z autobusu,aby ma pozdravil..fakt gavalier..takych sa dnes uz moc nenosi :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jimiki urob ľudstvu službu a obmedz zverejňovanie svojich geniálnych fotiek

    OdpovedaťOdstrániť