nedeľa 23. októbra 2005

Carcassonne

& discoVcerajsi den bol do isteho okamihu velmi nudny. Tym "istym" okamihom bolo to, ze som vliezol na SG web na chat. Tam som pokecal s ludmi, ktory maju podobne zaujmy ako ja ale hlavne som sa strasne nasmial na neustalom opakovani jednej jedinej hlasky zo serialu Cerveny Trpaslik. A to ze je vsetko "kryptofasisticke". Ti, ktori serial nevideli z toho asi vela nemaju ale bola to fakt sranda $$:-))$$. Ked sa to na chate vyprazdnilo, ako spasa mi zavolal Dupi, ze ci si nejdem s nim a jeho kamaratkou Veve zahrat Carcassonne, jednu genialnu strategicku stolovu hru (ktoru zrejme dostanem na Vianoce aj so vsetkymi 3 rozsireniami $$8-D$$). Poviem vam, ze to bolo super. Clovek musi aj trochu rozmyslat, aj je to zabava. Aj sa dozvie novinky a tak. Je az s podivom, ze cim starsi clovek je, tym viac sa chce hrat $$:-))$$. Po dvoch hodinkach a po dvoch hrach som sa pobral na oldies diskoteku. Ak mam pravdu povedat tak som od tej oldiesky cakal viac. Ono to bolo ako keby som pocuval mp3 prehravac, az na to, ze mi este 3 hodiny po tom piskalo v usiach a mohol som tancovat bez toho aby na mna ludia cumeli a tukali si na celo. Az mi divne prislo, ze mi neusiel ani jeden nocny bus, to sa fakt stava velmi zriedka $$:-i$$. A este som aj kamarata, ktoreho poznam uz vlastne 11 rokov, stretol. A ze som ho nevidel tak polroka $$:-))$$. Btw ako som cakal na jeden z nocakov, nemal som co robit a zacal som skladat basnicku. S 2dc vina a jednou vodkou v krvi to islo vcelku lahko (uz viem preco spisovatelia tolko slopu) ale ked som sa na nu rano pozrel, tak sa mi uz nezdala byt taka dobra... ale ved ja vas s nou aj tak raz obstastnim $$;-)$$.

3 komentáre:

  1. No Jimi neviem co si cakal od oldiesky...ono to NENI ako mp3 tam ide o tu atmosferu....

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Carcasonne je taaaakto tucna hra. Uz sa tesm, ked si kupim dalsie doplnky :). to bude zuuuzo

    OdpovedaťOdstrániť