piatok 14. októbra 2005

Zuzana Smatanová

Vitazka Coca-cola popstar 2003Zuzanu Smatanovu mam rad nie len pre moje posadnutie menom Zuzana, a dokonca ani kvoli tomu ze je len o 5 dni mladsia odo mna. Je to pre mna spevacka s velkym S. Ba nie len to, podla mna je to sucasna najlepsia slovenska spevacka. V roku 2003 vyhrala autorsku sutaz Coca-cola Popstar a o nieco neskor vydala debutovy album. Slovensku pop-music prevalcovala hitom Tam, kde sa neumiera. No, ono to prevalcovanie nebolo az take vyrazne, lebo na Slovensku posledne desatrocie vladnu kapely typu No Name, IMT Smile, Ine Kafe, Peha, Para a ine. Vela dobreho pre nu urobila kapela Desmod, ked s nou nahrali duet Par Dni, ktory sa napriek tomu ze znie dost divne stal hitom roku 2005. Taktiez ju so sebou vzali na turne, aby zviditelnili tuto famoznu osobu. Zuzka si sklada pesnicky sama, povodne bola vacsina v anglictine, na novom albume vsak prevlada slovencina. Singel Nech sa deje co sa ma napisala ako 17rocna a IMHO sa na taky song niektori kvazi skladatelia nezmozu ani po 20rocnej kariere. Takze ak mate moznost, urcite si Zuzku vypocujte. Neolutujete $$;-)$$

7 komentárov:

  1. mam question :)) ..co znamena "H" v skratke "IMHO" ? :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Humble - skromny... aj ked povodne som si myslel ze to je honest akoze uprimny :-) a mozno to je oboje :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tusim je to Im my honest opinion, ale hlavu bych za to nedala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. aj ja som si myslela, ze honest.. ale nejak mi to tam nesedelo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ale podla mna je to variabilne, ze to kludne moze byt (a teraz beriem do ruky slovnik) hidious - ohavny, heroic - hrdinsky, hopeful - nadejny, pripadne moje oblubene hot - horuci :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. podla mojho horuceho/nadejneho/hrdinskeho/ohavneho nazoru ? :DDD zas neprehanaj.. ;) (aj ked to posledne by este celkom slo :D )

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Zuzana je fakt super, brácho, súhlasím s tebou. Aj na tej Duchonke v lete to roztočila.

    OdpovedaťOdstrániť