pondelok 3. októbra 2005

Sum41 - Pieces

Jeden textíkPocas Modemovej krizy som potahal hromadu pesniciek z TV karty, prevazne z MusicBoxu a par aj z VH1. Vcera som znovuobjavil Sum41 - Pieces, ked som sa prehraboval v klipoch, co mam na HDD, lebo som potreboval zaplacnut miesto na DVD. Tato pesnicka bola uplynule dva tyzdne utlacena do uzadia Green Day-om - Wake me up when September ends... no a kedze september uz je za nami, bolo na case si zvolit noveho favorita. Pieces ma zaujali hlavne textom, aj ked ja osobne na pesnickach ovela viac oblubujem dynamiku a melodiu. Tentokrat, aj ked je muzika velmi fajna, sa mi paci hlavne ten text. I tried to be perfect But nothing was worth it I don't believe it makes me real I'd thought it'd be easy But no on believes me I meant all the things that I said If you believe it's in my soul I'd say all the words that I know Just to see if it would show That I'm trying to let you know That I'm better off on my own This place is so empty My thoughts are so tempting I don't know how it got so bad Sometimes it's so crazy that nothing could save me But it's the only thing that I have I tried to be perfect But nothing was worth it I don't believe it makes me real I'd thought it'd be easy But no on believes me I meant all the things that I said If you believe it's in my soul I'd say all the words that I know Just to see if it would show That I'm trying to let you know That I'm better off on my own Moj chaby pokus o preklad (pripadne chyby si nechajte pre seba $$:P$$) Snazil som sa byt perfektny ale nic za to nestalo neverim, ze ma to robi skutocnym myslel som ze mam byt v pohode ale nikto mi neveri Vsetko co som vravel som myslel vazne Ak veris, ze je to v mojej dusi poviem vsetky slova co poznam len aby som zistil ci uvidis ze sa snazim ti dat vediet ze som sa zlepsil (aspon dufam, ze to znamena toto $$:-))$$) Toto miesto je tak prazdne moje myslienky su tak lakave neviem ako sa to mohlo zhorsit niekedy je sialene ze nic ma nedokaze zachranit ale je to jedina vec, ktoru mam atd atd...

4 komentáre:

  1. vsimam, ze si inovoval design Kecov :)) vyzera to zaujimavejsie ako predtym..(asi 5 minut som hladala jeden print screen v mojich dokumetoch, aby som to mohla porovnat :-DDD )

    OdpovedaťOdstrániť
  2. zase si zmenil kusok dizajn...zlepsujes sa jimi-boy...Tu pesnicku som v zivote nepocula...A inac kde zmizli interaktivne stredy????

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ano, priznavam sa ze som to poctivo ukradol :D

    Ako casto si robis screeny? Po kazdej zmene? Lebo to by zabralo snad cely HDD :-i

    OdpovedaťOdstrániť
  4. neblazni.. to by som ani nestihala sledovat :)) ten screen som nerobila kvoli blogu, ale kvoli jednej vecicke, co ma zaujala.. a vtedy som mala nahodou zapnuty aj tvoj blog a nahodou na kecoch :D

    OdpovedaťOdstrániť