nedeľa 9. októbra 2005

Jimi's Weekend

Nejake tie dvere, fazule, modlivka a vsetko mozneSou... ako zacat... Najprv vam ukazem jahody zo 6. oktobra, lebo mama chcela aby som ich sem slahol, tak ich sem slahnem, aha: $$OBR54313$$ Tak sme sa opat raz vybrali na chalupu (ak mate dojem, ze ste tuto vetu niekde citali, tak sa nemylite). A zostali sme tam. A furt sme tam boli. A dnes sme prisli domov. No... a... co dalej... Priznam sa vam ze som volajaky vyblogovany $$:-))$$. Asi bude najlepsie to nenatahovat a ist rovno k veci. Lenze ona ziadna vec nie je. Ony su len fotky. Tak teda podme na to tie fotky. A nejake kecy k nim. Janco, inak moj svagor, t.j. manzel starsej z mojich dvoch milovanych sestier, t.j. Lucy, sa rozhodol trosicku spevnit dvere na byvalej mastali. No a koho si vybral ako pomocnika? No samozrejme mna. Najprv sa mi to moc nepozdavalo, ale potom sa mi to zapacilo. Najma nase inzinierske riesenia roznych problemov, ktorymi vas ani v najmensom nemienim zatazovat. $$OBR54302$$ $$OBR54303$$ Toto je moja skutocna podoba, ktoru maskujem roznymi image-ovymi vecami $$:-i$$ $$OBR54304$$ $$OBR54305$$ Chlapi pracuju a zeny sa flakaju $$:-i$$ $$OBR54306$$ Another job well done. Dnes sme vyberali fazulky zo strukov a mne sa hrozne pacili tak reku si ich odfotim... a furt som ich pridaval na tu podlozku (ono je to akysi vrchnak z dajakej piksle) a vznikol z toho smajlik. Tak som potom tych smajlikov vyrobil viac. $$OBR54307$$ $$OBR54308$$ $$OBR54309$$ $$OBR54310$$ $$OBR54311$$ $$OBR54312$$ No a niekedy ani neviem kedy sa tam vyskytla modlivka. Tak som ju na mamine upozornenie vyblejskol. $$OBR54314$$ $$OBR54315$$ $$OBR54316$$ A vy si ako zijete? $$:-))$$

6 komentárov:

  1. my doma nemáme kudlanky :DD jinak dobrý smajlové ;D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. a uz su tu dalsi smajlikovia...najprv si to bol ty na rozny sposob smailov a teraz fazulky..uz sa tesim, co vymyslis nabuduce.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. onlinka: Ani my ich nemame doma :P

    Zuzu: Nabuduce... nabuduce sa odfotim nahy :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jimi: no to by mě zajímalo, z čeho budeš ty smajly dělat v tom případě..:-i :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  5. 2 Jimi: co by blogger neudělal pro zvýšení návštěvnosti svého blogu, že? ;)))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jimiiii, looool :D, zamysli sa. Ak sa odfotis...vies ako, tak ti navstevnost bud drasticky stupne, alebo klesne , hehe :D , ale dost odvazny napad. A tie brile, kokoooz, ja kapem... skoro som padol zo stolicky :D. Hustota, dones na prednasky...

    OdpovedaťOdstrániť