sobota 15. októbra 2005

Blogy a ich citatelia

Znamy nie, neznamy ano?Udalosti poslednych rokov, mesiacov ale najma dni ma inspirovali k napisaniu tohto clanku. Na niekolkych blogoch som si vsimol, ze autori maju strach aby ich blog neobjavil nejaky ich znamy. Ci uz sef, kamarat, alebo pribuzny. Nejeden blog kvoli tomu aj skoncil. Nedavno sa ma to dotklo docela blizko. Leňulkina mama sa dozvedela o jej blogu a precitala si ten najmenej vhodny clanok, kde Lenka popisovala mensie nezhody so svojou mamou. Dost ich to obe vzalo, kazdu nieco ine $$:-)$$. Ja si myslim ze som aj osobne dostatocne otvoreny na to aby niekoho, kto ma pozna v reale blog neprekvapil a naopak. Vlastne vacsinu navstevnikov tvoria moji znamy. Zacala s tym Lucy, nasledne blog zacala citat aj Betty a ked sa o tom rozpravali, tak sa pridala aj mama. Taktiez sa sem nejakym zahadnym sposobom dostal Dupi, nasledne Zuzu, Janco a Yfq@. Na jednej strane je pravda, ze kedze ide o verejny dennicek, nemozem byt naplno uprimny, ale na druhej strane, kedze som aj v reale uprimny jak svina (ine prirovnanie by fakt nesedelo), nikoho nemozem blogom urazit viac ako verejne $$:-))$$. Takze v konecnom dosledku som rad ze sa mozem s mojou rodinou a kamaratmi porozpravat o blogancoch... ale budem rad aj za kazdeho neznameho navstevnika $$:-))$$.

11 komentárov:

  1. To je těžké, pokud píši něco, co chci zdělit světu, ale zároven se o tom nesmí dozvědět můj šéf, milí,milá, atd. Máš pravdu, že ten deníček je veřejný, tak to chce, nezálohovat články v počítači. A nebo stránku, stejně to mohou najít z odkazů, stránku, blog, zaheslovat. Nebo taky přejít na http://blogger.com tam se určitě strtíš.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ale tak mě by ani nevadilo, že to čtou.. tam jde právě o ten jeden nebo dva příspěvky no.. :-/ prostě pech, ale nedávno jsem se dozvěděla, že kámoška dala můj link jiný kámošce a tuhle mě dost překvapilo, když mi najednou začala chválit, jak jsem popisovala školní rozcvičku :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  3. 4Lenka: presne kvuli tomu bloguju jak bloguju. Mozna uz to odradilo mnohe ctenare, ale i tak...Ja, ja, ja. Ja jsem se ztrapnila, ja [nebudu rozebirat sve pocity], ja to nebudu komentovat. Protoze me porad desi predstava, ze jednou o nekom neco napisu a on si to precte. Nebo ho na to nekdo upozorni. Pokud te tvoji ctenari znaji, povazuju tanhle pristup za jedinej "bezpecnej".

    OdpovedaťOdstrániť
  4. no a v tom je práve to umenie podať aj nie celkom pozitívne veci štýlom, ktorý nikoho neurazí. Lebo zase písať niečo bez emócií nemá tú správnu "šťavu". Jimiki to zvláda celkom dobre, však mi tú genialitu máme v rodine:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jezis sorac, uz som ta tam pricapol :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ale az tak zazracnym sposobom sme sa sem nedostali... :-D ..ale tvoj blog je uplne v pohode, zatial mam pocit,ze si nikoho neurazil a ciiiita sa uplne v pohode..len tak dalej..

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja vlastne ani neviem ako ste sa sem dostali... to som posielal po tvojej a Dupiho oslave linku?

    A podla mna som nikoho neurazil preto, lebo je vsetkym, ako povedala Betty, jasne, ze to myslim ako vtipy :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. No, je pravda, že jsem na svém (teď už starém) blogu párkrát drbal pár lidí, abych si trochu vylil vztek. A taky bych asi celkem nerad, aby to dotyční našli. Na druhou stranu, možná by se v takovém případě dost věcí vyjasnilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Presne ako si napisal v keci. Tvoj blog sa myslim dostal medzi nas tym, ze si poslal (teraz neviem presne komu, ale mne urcite) link o zuzu a mojej oslave. Blog sa mi tak strasne pacil (preco asi :)), ze link som musel jednoducho preposlat hadam vsetkym. A vidis, tym si sa stal este znamejsim ako predtym :o). Blogy su rozsiahle, nie take, typu "Mily denicek, dnes som bol v skole na obede a jedom som uplny bordel, nemam rad jedalen". Najviac sa mi pacia clanky, ktore su o nas. Pises vacsinu pozitivne, ale aj negativne (hlavne o mne, cooo >:). Niekedy sa daju lepsie vyjadrit pocity pisanim, ako pri osobnej komunikacii. Myslim, ze sme sa u o tom rozpravali. Mas viac casu, mozes si premysliet co presne xces napisat a tak. Na druhu stranu ja osobne preferujem osobny kontakt, pretoze vidis druhemu cloveku do oci, pozorujes gestikulaciu, jeho pocity atd. Vidis, mozes mat dalsiu temu do blogu. Ale daj si na nej zalezat ;). A dalej sa mi pacia clanky, kde davas fotky. Nie len z oslav, ale aj so sukromnej zbierky (Televizna veza pri zapade slnka, fazulky :)... Je pravda, ze blog je verejny, nakoniec ma aj svoje caro ;).

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Hi, I appreciate your speculating as it attracts people’s attention and makes this topic discussable. 먹튀폴리스

    OdpovedaťOdstrániť