utorok 11. októbra 2005

Naco sme si vyberali odbory?

Kratka uvaha o nezmyselnosti $$:-)$$Tak som dnes pri pocuvani lubozvucnych tonov rynucich sa z mojho zanovneho prekrasneho bieleho a este stale funkcneho osobneho prehravacu narazil na informaticku vetvu mojich priatelov. Ako rozhovor za neustaleho plavania spevavych zvukov do mojich usi pokracoval, rozvinuli sme debatu na temu ake zbytocne bolo vyberanie odboru na nasej tolko milovanej skole. Informatici totiz ako blazni musia neustale pisat naprosto zbytocne a nekonecne rozsiahle dokumentacie ku svojim jednoduchym programom, takze samotne naprogramovanie projektu im zaberie snad ani nie tretinu celkoveho casu. Zvysok stravia vypisovanim specifikacii onoho softveroveho produktu. My, automatizeri, zasa na druhej strane neustale nieco hustime do C++, gcc, matlabu a inych vyvojarskych programov. Inymi slovami furt len kodime ako blazni. Z mojich vedomosti je mi zname, ze naproti tomu Telekomousi, ako s radostou prezyvame navstevnikov odboru Telekomunikacie, su neustale zahlcovany poziadavkami na riesenie Fourierovych radov, ci analyzu spojitych nekonecnych vedeni, co su z mojho hladiska skratka cisto elektronicke zalezitosti. A tak sa vedenia FEI STU/FIIT STU pytam: Preco sme si vyberali odbory, ked nakoniec robime nieco uplne ine? //Ak mate dojem, ze clanok je umelo nafuknuty zbytocnymi a nezrozumitelnymi slovami, musim vam oznamit, ze to nie je dojem. Je to skutocne tak $$;-)$$ //

5 komentárov:

  1. Po nasom su to ODBORY, ty lama :P Lebo my, MY sme odbornici :D (a nie nejaky obornici :-i)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nemas pravdu.
    Telekom bol v roc. o FURIEROVY teraz bereme: siete,komnikacne protokoly, signalizacia,ustredne, a pod. Takze bereme veci k veci :D
    Okrem toho teraz som bol na pohovore do dalsej firmicky a viec to tam odomna XELI? USE CASE DIAGRAMY, STAVOVE DIAGRAMY, CLASS DIAGRAMY...inak povedane tie debilne dokumentacie co beru informatici....ja len tak...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No ale medzitym som nemal moznost sa informovat :D a Informatici nepisu diagramy ale slohove prace...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. no mne ako informaticke..he he.. sa moc pisanie dokumentacii nepaci, ale patri to k veci a je to asi potrebne...takze aspon vieme co nas caka...

    OdpovedaťOdstrániť