sobota 29. októbra 2005

IMHO LOL!

Carcassonne rulezzz $$8-D$$Na vcerajsi, inak celkom obycajny, den sme boli s Dupim dohodnuti na particku Carcassonnu. Nabehol som k nemu, cely nateseny na druhe rozsirenie a uz sme zacali mastit. Carcassonne, samozrejme $$;-)$$. Hra, ktora by sa dala premenovat na "Clovece, navtiraj sa!" pripade "Vtierana", je neuveritelne chytlava. Ak ste niekedy boli na niecom zavisli, tak viete aky je to pocit. V noci sa budite prepoteni s vykrikom "To je moje mesto!" Po neustalom opakovani viet "IMHO LOL" a "WTF", po 5 hodinach neustaleho smiechu, nadavok, smiechu, nadavok a pocitu neskutocnej blazenosti, po stovkach otocenych a v ruke patdesiatkrat prezmolenych karticiek, po tom co som si presedel vsetky casti tela, som bol maximalne spokojny. $$OBR58193$$ moj vcerajsi image... napokon mi to pierko moc nepomohlo, vyhral som iba jednu z piatich hier $$;-)$$ $$OBR58185$$ zaciatok hry $$OBR58186$$ vsimnite si to mega mesto vpravo... $$OBR58187$$ Ta 93ka hovori za vsetko. (To su akoze body za to mesto) $$OBR58188$$ Pod 93kou je este napisane "CBS" co znamena Chcel by som... ale kedze je Dupi profesionalny vtierac, body sme dostali obaja... inak by som velmi vysoko vyhral $$:-i$$. $$OBR58189$$ Koniec prvej hry, vyhral som o 6 bodov, pri hodnote 287 je to fakt malo $$;-)$$ $$OBR58190$$ Smajlik z figurok. $$OBR58191$$ Dalsia hra, vidite tu osmickoidnu nikam neveducu cestu? $$OBR58192$$ Osmickoidna cesta detailnejsie, presne posledna karta ju uzavrela a paradoxne za tychto 6 kariet nikto neziskal ani bod. Ale ako sme sa na tom nasmiali $$:-))$$. Nuz a od dnes uz mam Carcassonne aj s dvoma rozsireniami doma. A viete co? Asi sa idem hrat $$:-))$$

19 komentárov:

  1. a tomu se říká jistota výhry.. když hraješ sám, nikdo tě neporazí.. :DD ale může to bejt fakt dobrá hra ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. a nepisal si nahodou v niektorom blognuti, ze mas carcassonne dostat az od jeziska ? ;) ja len tak mimochodom, lebo hore som sa docitala, ze vianoce su az za 55 dni :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To som sice pisal aj to vlastne tak v skutocnosti je, akurat ze on chudak by to za tych 24 hodin nestihol vsetko obehnut, tak si to nadraba teraz :P :-i

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ANOOOOO!!!!!Konecne blog o genialnej stolovej hre!!!Ziadny komp, ziadne cumenie do pocitaca, ale pekny pocit ubolenej chrbite, zosuchanej kozi na prsoch a "svalovica" na branici + par zabitych mozgovych buniek od nasierania sa. ANO priatelia, vsetky tieto "pozitivne" aktivity vam umozni Carcassonne. Loool jimi, to by bola reklama :o). Hra je to naozaj uzastna. Kto nehral, nevie :). Vsetko to zacalo na Dedinkach. Pamatnici si urcite spomenu. Z nicoho nic prisiel Kirso a bachol na stol nejaku krabicu s pandrlakmi a kartickami, ktore (som si pomyslel) urcite dobre horia. Ale zazitok z prvej a ostatnych hier na mne zanechali stopy. Aby som presiel k veci :). Picture
    no.1 : yo, jimi je master. btw, nevsimajte si ten bordel :)
    no.2,3: hh, imho nice hra :)
    no,4 : njichichichichi :))) dokonala vtierka. Tri po sebe iduce karty a cele mesto sa stalo spolocnym, xixi. Asi rekordne mesto. Inac si predstav, ako by koldo a JT nadavali :) , peeeetrzka
    no.5: Victory is sweet.
    no.6: omg, wtf?
    no.7,8: ta osmicka fakt nema chybu :D.

    Dnes, teda vcera som bol u velmi dobrej priatelky hrat opat carcassonne. Po jej prvej vete "O_O Supeeer, ale hrala som to pred 3 rokmi" mi len dodalo odvahu a chut ho hry....stolovej. A ako dopadla prva hra? Kokooooz, ze o 103 bodov ma predbehla. Akoze jimi, ked ja som vtierac, tak ona je super vtierac (mam na to aj iny presnejsi vyraz, ale neni to slusne). Tak ma osra*a na niektorych "tucnych" mestach, ze mi skoro oci vyliezli. Od 18:00 doteraz (2:15) sme drtili. Dali sme iba 3 hry, ale kecali sme a kecali.
    Oki, vyzera to, ze som napisal nie kec ale dlhy blog. Neviem, kto to bude citat, mozno mi to aj jimi zmaze, ale jedno je iste, CARCASSONNE RULEZZZ!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Neboj, nezmazem :D Ale kolko piveciek si si dal? :-i :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. >>dupi : nechces si zalozit vlastny bloq???vsak pises dlhsie clanky ako jimi :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Carcassonne je fakt super hra!!!!!!! Uz som ju dlho nehrala, mohli by sme dat nejaku sesion a zahrat si Carcassonne...

    OdpovedaťOdstrániť
  8. 2 jimi >>> hehe, ani jedno. Len mam rad clanky, kde sa da vykecat ;).
    2 zuzu part 1 >>> Pravdepodobne kazdy piatok u mna doma budeme mat Carcassonne session. Takze ak xces, mozes dobrehnut. Zas az tak daleko nebyvame od seba.
    2 zuzu part 2 >>> Vlastny blog??? :), a kedy by som mal nanho cas? Toto bola nahoda, ze som napisat tak dlhy kec :), no...mohol byt aj dlhy, ale uz mi oci klipkali :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Kubo mi prikázal napísať komentár, tak tu je

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jeeejda, ale komentar typu "Carcassonne je fakt super" :P a nie ze mi budes nadavat z vedlajsieho kompu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Teraz sa vyhráža, že mi to zmaže a napíše za mňa, čo tam chce mať. Takže bacha, lebo možno píše aj za vás!!!!!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Veľký JIMI vás stále vidí, vyhulimé sá

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ešte aj moje vtipné komentáre kradne. A ja mám autorské práva!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. PS: tak ma napadlo, co maju tieto prispevky (ala kecy) spolocne s carcassonne :D ?

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Vyhulime sa :D :D :D :D.... looool, jimi, za to musis segru obmedzit netlimiterom :))). Alebo ju osteklit k smrti :), hm...to by skor ona teba, ale to je jedno hehe. Fight: Jimi vs Seeegra...go

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Velmo dobre som sa pobavil natom, ze Majco hral Kroasanta do druhej rano lebo KECAL a KECAL.
    Podla mna si to este ukoncil prilis skoro...podla toho ako ta poznam by si to mal "hrat" do 6 rana a ani pifka netreba. A sa mi paci, ze ako si ukecany v skutocnosti tak si aj na KOMENTROCH...parada
    Kroasant je fakt pohoda hra. (aj ked na DD nema :P )

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Chcelo by to hrat DD na mapke vyrobenej z Carcassonnu :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Janco >>> Loool, to co jee :D, carcassonne sme hrali pomalicky a pritom sa rozpravali. A ziadne pifco som nemaaal, tentokrat :). A nie som az tak ukecany, ako vyzeram , hehe :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Asi bych se mel zacit spolecensky vzdelavat...pac tu hru znam od jmena,ale nevim jak se hraje...s takovou na nasem "hernim SG srazu" budu luzr nejvetsi :D :-i

    OdpovedaťOdstrániť