piatok 14. októbra 2005

Vaha tras sa!

Hmotnostny rekord.Tak som sa dnes odvazil odvazit. A moje telo ma prijemne prekvapilo - ze 63kg a 8,2% tuku. Rekordne hodnoty. Pre informaciu - mal by som mat (podla BMI) 78,6kg a (podla tabuliek k vahe) 8 az 18% tuku. Aby som spravil kompletnu statistiku som sa odmeral. Prvykrat som meranie svojich koncatin a mier vykonal 18.10.2004, takze je to cca rok. A co sa s mojim telom za rok stalo? Hmotnost narastla o 7kg. Do konca roka chcem mat o dalsich 7 viac $$:-))$$. Lytko sa mi zvascilo o 2 cm, stehno o 5,5 cm, boky o 5 cm, pas o 2cm, hrudnik o 2,5 cm a meriam si sice aj "biceps" a "triceps" ale ziadne zmeny som nezaznamenal (resp. ziadne zmeny ktore by prevysovali uroven chyby $$:-))$$). Z toho vyplyva ze ten bicykel na mne zanechal aj nejake pozitivne nasledky... ale ze sa mi tak zvacsil zadok je dost velke prekvapenie $$:-))$$. Ved ho posilujem niekolkohodin denne $$:-i$$. Tak mi drzte palce, nech o rok uz vyzeram ako clovek $$;-)$$

4 komentáre:

  1. to je stejne zvlastni ;) lidi silej, ze chtej hubnout a ty chces zoufale pribrat :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nice, vidis, kebyze bicyklujes od 12 rokov tak casto ako ja, vyzeral by si podobne ako ja :o). Hehe, viete si predstavit Jimiho s velkym pupkom :D?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ZuSka: Toz, kazdy mame neco :P Ale to "zoufale" je tam velmi na mieste :D

    Dupi: Tak to by som vazne nechcel... vyska a obvod stehna rovnake... O:-) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. aj ja chcem vazit 63.....ale tebe to priberanie pekne, len tak dalej... :-)

    OdpovedaťOdstrániť