piatok 21. októbra 2005

Aneta Langerová

Prvá česká superstarO Anete sa uz toho popisalo neurekom. Recenzie, rozhovory, vsetko mozne. Ale este nikto nenapisal Jimiho pohlad na Anetu. To totiz dokaze len jeden clovek. Jimi $$;-)$$. Ak mam pravdu povedat neviem toho o nej nejak moc. Skor malo. Ale aspon ma nic neovplyvnuje pri pocuvani jej tvorby. Svojim prvym CD spravila dieru do ceskej popmusic. Aj do tej slovenskej. Pri niektorych songoch ma clovek chut spravit nieco blaznive - Pár důvodů. Je to taka spravna "gitarovka", dalo by sa to aj charakterizovat ako very soft rock. Famozny text, ktory nie som schopny opakovat, pretoze sa to tam strieda ako poslanci v parlamente. Ine songy vo mne zase vyvolavaju myslienku "toto je o mne", takym je Skvělej nápad, zatial co napriklad Letím ke hvězdám je pekny chytlavy popik. Taky jemne komercny ale aj tak vynikajuci. Urcite vsetci poznate piesne Voda živá a Hříšná těla, křídla motýlí, ktorymi su radia zahlcovane denne. Je to trosku skoda, lebo takto budu tie songy ocenene mozno az o 5 rokov. Ked upadnu do zabudnutia a budu znovuobjavene na nejakej Anetinej vyberovke $$:-))$$. Aby som to zhrnul - hudba na jednotku, texty na jednotku, spev na jedna+ $$;-)$$. Aneta je skutocna SuperStar $$yes$$.

2 komentáre:

  1. Aneta je naozaj vyborna spevacka. Ma velmi silny a farebny hlas. Bracho xcel pre svoju cicu stiahnut cely jej album..., tak som mu ho stiahol. Jednu pesnicku po druhej som si len tak na preskacku pocuval, az som sa dostal k "Hrisna tela, kridla motyli". Naozajstna lahodka pre usi. 8 x som si pustil, jednoducho uzastna pesnicka, ktora urobila dieru do ceskeho a slovenskeho sveta, mozno i dalej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jj, "Hříšná těla" se mi taky moc líbí, krásná melodie. Ale mohl by mi, prosím, někdo vysvětlit, o čem tam zpívá? :)) Smysl slov mi tak nějak úplně nedochází :))

    OdpovedaťOdstrániť