pondelok 10. októbra 2005

Tak uz su to dva mesiace

od noveho zaciatku.Kedysi davno pradavno, konkretne pred 90660 minutami (+- nejaka ta hodinka), resp. 8. augusta som prekonaval dusevne tazke obdobie. Ked sa na to spatne pozeram tak to bolo asi... ja neviem preco to bolo ale proste to bolo $$:-))$$ a obavam sa ze to o niekolko mesiacov bude opat... snad nie, ale vylucit to nemozem $$;-)$$. Ale vdaka vam, najma vdaka vam, som sa z toho dostal a teraz plavam na vlne pohody (aj ked to slovo Dupi nema rad $$:-i$$). Vtedy som sa stazoval na nizku kadenciu vasich komentarov, dokonca som seriozne uvazoval nad ukoncenim mojej bloggerskej kariery $$:-)$$. Ako sa vravi, staci ludom trosku pohrozit a oni sa zlepsia. A rovnako aj vy. Za obdobie 8.8.2005 az 7.10.2005 ste mi venovali 230 komentarov, co je takmer 3x viac ako za rovnake obdobie od 8.4. do 7.6. ci od 8.6. do 7.8. Za to vam uprimne dakujem a tesim sa na dalsie nase spolocne riadky $$:-)$$. Blogu zdar!

2 komentáre:

  1. parada, blog bude pokracovat dal a dal....uz sa tesim na nove clanocky!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nemas rad moje meno? :DDD .... ty potvora s mp3 playerom. Vidis, ake mali dedinky obrovsky uspech? Staci ist s nami na dalsiu chatovacku a mas o blogy (a aj komentare) postarene :)

    OdpovedaťOdstrániť