sobota 22. októbra 2005

Palino reached 22

Velmi vydarena oslavaNa uvod nieco k organizacii blogu: Rozhodol som sa vyrobit rubriku "Oslavy" lebo uz je tych oslav znacne mnozstvo... snad som tam prehodil vsetky o ktorych som pisal. A teraz uz k spominanej oslave. Palo, ktory je odo mna starsi o nejakych 8 mesiacov bol so mnou nejaky ten rocik v triede. Na strednej. A teraz je o 3 rocniky nizsie... to by som ho vlastne mohol sikanovat, nie? $$:-))$$. Vcera sa stretlo zopar ludi aby sme oslavili jeho posobenie na tejto Zemi. Um... co by som tak spomenul... Snad len to, ze som sa dozvedel ze Janco konecne zohnal job - bude programovat volajaky soft na Pocket PC $$;-)$$. Inak najvacsou zabavou bolo to, ze Kirso Zuzku odlakal mensim maznanim, aby jej mohol cajznut penazenku, ktoru potom ihned prenechal JTmu. Chudak Zuzka... co sa ju nahladala. Okolo pol desiatej sa par ludi (priblizne 4/5 zucastnenych) vybrali hamajdit, tak som sa k nim pridal. Moj oblubeny McDonald ma stale pritahuje neuveritelnou silou. Uz len preto, lebo je to tam vsetko vraj "nezdrave" a "kaloricke" a to je presne to co potrebujem $$:-))$$. Potom sa JT potreboval zbavit Zuzkinej penazenky, tak ju posunul mne. Chvilu som bol v podozreni, ale JT to uhral slovami "tak mi sa snad uz vratime do Castumu" $$:-))$$. Medzitym sa odohral mensi fight o hranolky, ale to je v podstate vzdy, ked je niekde Kirso a JT $$:-))$$. Po ceste krizom cez Obchodnu som mu tu penazenku vratil, aby ju on nasledne umiestnil do Zuzkinej bundy, ktoru si tam nechala. Neviete si predstavit ake velke bolo jej prekvapenie, ked ju tam nasla $$8-D$$. Potom uz sa to zacalo pomaly rozpadat, takze sme s Dupim vybehli na posledny T-bus co isiel. Ta cesta bola snad najlepsia na celom vecere $$:-))$$. To viete, ked si Dupi da 5 piv... $$:-))$$. Trochu sme zaspominali na strednu skolu, trochu sme porozoberali vztahy. Dozvedel som sa nejake veci co som uz davno tusil... velmi dobre to bolo $$yes$$. Taketo oslavy sa mi pacia, ked je tam okolo 10 ludi, netrva to 6 hodin a je tam sranda $$:-))$$.

2 komentáre:

  1. Velmi sa vsetkym ospravedlnujem, ze som meskal, ale naozaj nebolo v mojich silach prist na cas (a nemyslite si "sak ako obvykle"). A k oslave. Neviem, aky bol zaciatok, ale urcite fajn. Vsetci sa pomalicky nahrnuli do podniku a zacala sa party. Pala aj Andyho som stretol v bagetke. Objednali si 2xhawai. A ta tetusa im dala hawai a sunkovo-syrovu. Palo samozrejme, ze taku nexel, a trval na svojom. Nakoniec ju zbastil pomocnik :), lebo nik stojaci v rade taku bagetku nexel. A potom sa uz zacala oslava. Kecali sme kecali a kecali. Tomo vysvetlovat nejaku havarku. Nemal som ani tucha vocogo, ale tvaril som sa, ze vsetko mi je jasne :o). Oslava bola nice. Sice v mensom pocte, ale aspon sme sa poculi navzajom a nemuseli sa delit na skupinky (resp. niekolko skupin). A cesta domov, omg, este teraz ma boli branica :).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. oslava bola fajn,bolo super,ze nas bolo tak pomenej,aspon sme pokecali...no ja som aj stresovala,kvoli tej penazenke...uvidite nabuduce zase nieco ja vymyslim na vas a necham vas trapit tak, ako ste vy trapili mna a tvarili sa ako neviniatka...

    OdpovedaťOdstrániť