sobota 29. októbra 2005

Simple Plan

Znelo to ako jednoduchy plan...Kapela, ktora vznikla povodne zrejme za ucelom zabavy par typkov, o sebe hovori ze nie je rockova, ani punkova a uz vobec nie popova. Ze je to proste Great band, teda skvela kapela. Nemozem nic ine, nez suhlasit. Su to mladi kanadania z Montrealu, ich "francuzske" mena o tom presvedcia kazdeho. K ich hudbe som sa dostal viac-menej nahodou. Cez moje chvilkove, docasne a nekonecne posadnutie hereckou Lindsay Lohan $$;-)$$. Ked som totiz v januari videl tri jej filmy, v jednom z nich (konkretne vo Freaky Friday) zaznela ako uvodna piesen prave Happy Together od Simple Plan. Okamzite som si ju zohnal a pocuval. A pocuval a pocuval. Posadnutie prekrasnou hereckou pomaly opadlo, ale ta piesen mi neustale znela v usiach. A potom prislo este docasnejsie a chvilkovejsie posadnutie dalsou hereckou - Hillary Duff. A v jednom z "jej" filmov zaznel dalsi vynikajuci song. Este som netusil ze je to tiez od Simple Plan, ale song sa vola I'm just a kid. Proste nieco uzasne. A tak som si zadovazil cely album tychto pop-rock-punkerov. Na nom som objavil niekolko dalsich hudobnych skvostov, ktore vas rozveselia, potesia a hlavne ulahodia vasim zmyslom. Takze nevahajte a ponorte sa do sveta, v ktorom je vsetko jeden velky jednoduchy plan $$:-))$$.

2 komentáre:

  1. Punk.. tak to bych nikdy neřekla, že hrajou :D. Taky bych si měla konečně poslechnout jejich CD :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já jsem fakt nějak úplně mimo. Ty jsi posedlý herečkami, jejihž jména jsem v životě neslyšel :))

    OdpovedaťOdstrániť