utorok 18. októbra 2005

Jimi the Swimmer

Nahrada za bicykelAko iste vsetci dobre viete, cele leto som sa rozbijal na bicykli. Avsak leto skoncilo rovnako ako svojho casu Sovietsky zvaz, to jest neslavne, a tak som si musel najst iny zdroj fyzickeho vybitia. V nedelu som skusil ist na prechadzku a nebolo to zle, v celku fajn to bolo, hlavne s mp3 prehravacom, ale predsa len tomu nieco chybalo. To viete, zabijete hodinu casu a nic vas neboli... to nie je ono. Kedze som few days ago zachytil ako sa segra rozplyvala nad plavarnou, tak reku sak to skusim aj ja. Plavanie ma vzdy bavilo, prilezitosti na to nie je mnoho... Prehovoril som rodicov (aspon som to mal zadarmo a s odvozom domov $$:-i$$) a tak som hned zo skoly isiel plavat. Este som v skole stretol Dupiho (& some other fellas), ktory sa ma spytal: "Co bude dnes na blogu?" $$;-)$$. Aby som to nezdrzoval - moj dojem z dnesneho plavania je... nepopisatelny slovami. To bolo ako znovunajdenie zmyslu zivota $$:-))$$. Sa divim ze som blizenec a nie ryba $$:-))$$. Za hodinku a 3/4 som dal dva kilometre... ale vlastne to bolo len 90 minut, lebo som tam dost pauzoval, co som vobec nemusel $$no$$, $$;-)$$. Uz sa tesim ako tento rekord prekonam $$:-))$$.

2 komentáre:

  1. teď už fakt postrádáš jen ty vodotěsný sluchátka, co? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Este, ze som ryba :))). Plavanie mam rad, ale nie vo vode, kde je pomer vody a chloru 1:1 ;) .

    OdpovedaťOdstrániť