piatok 2. septembra 2005

Mensi refresh mojho stavu

Len pre silne zaludky $$:-i$$Kedze bol Dupi taky mily ze sa u mna zastavil aj s fotakom, mozem vas pocastovat mojim sucasnym designom. Zatial co v utorok som u doktora cakal 3 hodiny (to by ste neverili kolky ludia chodia k plastickemu chirurgovi $$;-)$$), teraz to bolo rychle ako blesk. Namydleny blesk. A to som si chcel kupovat noviny, nastastie som nenasiel stanok. Takze teraz vyzeram takto:
$$OBR48433$$
Osobne som dost sklamany ze to mam taketo zdrave... som si myslel ze budem zjazveny ako Zorrova svokra a ono nic. Nuz co, opat si budem musiet zvyknut ze vyzeram ako z titulky modneho casopisu $$:-i$$... modneho casopisu pre prisery $$:-))$$

2 komentáre:

  1. Co ti poviem... Prisiel som, videl som, odfotil som, nechapal som. Aspon budes rozpravat detom, ako si bojoval vo Vietname. Kazdopadne:
    1. nikdy sa uz nepusinkuj s asfaltom, ci betonom, nevyplaca sa to.
    2. Nikdy si nevyzliekaj (resp. neobliekaj) tricko za jazdy, k tomu bez helmy. Kup si cylko dres, bude sa ti lahsie obliekat, bo ma zips az dole.
    3. Za rok neprejdi viac, ako 4000 km :o)
    4. Trosku si mi pokazil plan (co som xcel navstivit nase cesky, potom poslem foto :)

    Oka jimiboy, idem este napisat jeden mailik a pojdem spat..

    PS: tie nikty pod nosom vyzeraju dost smiesne :)

    OdpovedaťOdstrániť