pondelok 26. septembra 2005

Hlada sa Zuzana!

Teda ona sa nehlada... ja ju hladam.Pred par dnami mi nejaka Zuzana zanechala komentar presne tuto. Po kratsej veselej diskusii s Dupim sme usudili ze to mohla byt nasa aj ked mierne pripita Zuzu. Avsak dnes v skole som to skonzultoval so Zuzkou a ta mi zaryto tvrdila, ze to nie je ona. Kedze poznam este jednu Zuzanu, tak som sa jej opytal, ci by to nemohla byt ona. A reku, ze vtedy nebola doma. Tak som checkol mail onej slecny a Zuzka mi navrhla aby som jej napisal... ale ja to radsej urobim takto... takze Zuzi, ak sem nahodou zabludis, tak mi napis odkial si. Mas tu moje ICQ - 347-700-978, pripadne mail. Diky a cau! $$;-)$$

13 komentárov:

  1. ako sa spieva v nasej spolocne oblubenej pesnicke - "kompjuter miesto teba - to mi nestaci" ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hmm, zajímavý způsob, jak hledat holku... ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hm, zaujimave je ze sa Staon podpisal ako ja :-i

    OdpovedaťOdstrániť
  4. zajímavý, jakým způsobem si Jimi dělá komentáře.. :-i :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Onlinka >>>> :D:D:D:D, jak si mu to nandala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jezis ludia, nerobte si srandu, sak ja na klavesnici ani nemam u s kruzkom :-) To je strasne... ako male deti :P Ja tu riesim dolezitu vec ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ale u s kruzkom sa urcite da niekde najst...netvar sa ako antitalent na pocitace.. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. jó.. to si můžu dovolit jenom já :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Zuzu: Pssst, jasne ze sa da najst, ja mam tony ceskych textov kde je u s kruzkom na kazdom rohu... tiez by si sa niekedy mohla spravat ako naivna blondyna a nie ako inteligentna bytost :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. A sakra, já se fakt podepsal jako Jimi. Koukám, že matfyz mi hrabe na mozek ještě dřív, než mi začal školní rok... :)) Tímto se omlouvám a všem posměváčkům sděluji, že jsem to opravdu psal já :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Zuzana tak sa mu prihlás, nech máme doma kľud

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Loool jimi, tak v tejto teme mas viac prispevkov, ako ked si kydol na zem. Ale naozaj by si sa mohla zuzana ozvat. Aspon raz a jimimu. A budem mat aj ja klud :)

    OdpovedaťOdstrániť