streda 28. septembra 2005

Dnes je streda, skoro rano vstavat treba

Uz len 46krat $$;-)$$Aby si mala moja sestra z coho robit srandu (inak mam vam od nej odkazat ze je nie len vtipna, ale aj pekna) a aby mala Yfq@ co citat a vy ostatni aby ste mali z coho zcvoknut, napisem vam o dnesku. Ranne vstavanie bolo o stupen lepsie ako vcera, lebo moje telo, aj ked to tvrdosijne odmieta, si zacina zvykat na tu ponuru skutocnost, ze vzdelavat sa treba. Aj ked to teda uz robim nejakych 15 rokov. Este som si tak v 78cke hovoril ze by bolo fajn stretnut Zuzku, akurat ked som isiel okolo jej domu. Co cert nechcel na Trnavskom myte som ju aj stretol. Bola mierne "vypatlana", asi jej tiez to ranne vstavanie nerobi dobre. No a viete si predstavit aka bola stastna ked v takom nie zrovna najcerstvejsom stave musela pocuvat mna $$:-))$$. Hned zrana som sa isiel pozriet do NASEHO (to aby som informatikom zopakoval, ze tam nemaju co hladat $$:-i$$) D-bloku na 6. poschodie pozriet, ze kde mam vlastne cvicenie. A tam vam bolo ze v T004ke. Joj, ako som sa vcera smial chalanom ked tuto miestnost hladali. A teraz som ju mal hladat ja... tak to teda nie. Opytal som sa kolegov, ktory cakali zrejme na Robotiku, ze kde ten Terminator 004 je. Plne informovany som si to tam zamieril. A nasiel som a trafil som. A sikovny som $$:-))$$. Poviem vam, ze ani cviciaci, inak Miso sa vola, nebol nadseny z toho ze o 7:20 tam musi nejake lamy ucit M$ Access. Este sa aj pytal ze kto uz robil nieco s Accessom, aj som sa prihlasil. Potom sa este spytal, ze kto robil vo Visual Basicu, tak som sa tiez prihlasil. Tak ma menoval svojim zastupcom v zadnej rade. Avsak sa chlapec zabudol opytat ze ci z toho aj nieco viem, lebo to uz by bola moja reakcia znacne negativna. Po cca hodinke sme mali vsetko hotove a Miso ze reku nech nabuduce prideme az o pol osmej. Nuz a my sme nemali potrebu protestovat. Viktor vidiac dnesny rozvrh nepredvidavo nevzal rakety a lopticku, tak sme 3/4 len tak idlili. A potom sme pokracovali v nudeni sa na prednaske, ktora bola neprezieravo presunuta do inej miestnosti, cim sme z nej zmeskali cca 10 minut. Ako som vsak postupne nadobudal rozne dojmy, zistil som ze by mi nechybalo ani 100, ba snad ani 1000 minut. Zaver dnesneho programu bol v znameni Dynamickych procesov. Na mojom oblubenom tretom poschodi, kde ide prevazne o Matlab a Simulink pripadne o nejaku tu automatizersku matematiku. Tetuska Miklovicova (titul neviem a nechce sa mi to hladat na strankach skoly, predpokladam ze je Ing. ma aj PhD.) nam najprv davala otazky a marne cakala nejaku odpoved. Potom co sme sa ako tak rozpomenuli zacali uz padat aj volajake odpovede, prevazne teda od dvojice Ja-Viktor. My to musime vzdy tahat. Aj na Optimalizacii to tak bolo. Ked sme vsetko pekne porobili mohli sme ficakovat domov. Huraaa $$:-))$$

7 komentárov:

  1. vyzera to na celkom pohodovy dnik :)
    ked uz hovoris o tej robotike.. dnes som nahodou pozerala ponukove listy na zaujmove kruzky u nas v skole a bola tam aj robotika :) hned som si spomenula na teba :))
    a mimochodom.. preco nemas MSN ? ;) aj ked pripustam, ze ICQ moze mat nejake vyhody navyse.. dobre, asi si to nainstalujem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. fakt super dnicek...nuda a nuda..tak ako u nas..nie sme az tak rozdielne sorta,my fiitkari a feikari..nieco mame predsa spolocneeee..sme studenti

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty jsi ve středu vstával?? To ti nezávidím, my měli státní svátek... :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Yfq@: Ved ti staci nejaky klient co podporuje aj MSN aj ICQ... napriklad Miranda... Janco ti to vysvetli ;-)
    Zuzu: No ja by som skor povedal ze to co mame spolocne je to ze sme flakaci :D
    Staon: Mne osobne je to fuk, pac na skole to mame zariadene tak, ze volne dni si nahradzame po skonceni semestru, tym padom statnym sviatkom nic neziskam :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zuzu musela pocuvat teba po ranu??? hh, kebyze som s nou ja, tak asi utece :)..ale nie zuzu, mam ta rad natolko, ze nic podobne by som ti neurobil.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jiminko, ty si taký génius, držíš tú FEIku nad vodou, ešteže ťa mám za brata

    OdpovedaťOdstrániť