sobota 24. septembra 2005

No tak konecne

vam predstavim tolko ospevovanu hradzuUz je to viac nez 5 mesiacov, co som vam 6.4.2005 sluboval, ze raz vyfotim hradzu. Podarilo sa mi to az teraz. $$OBR51534$$ Bufet, kde sa stretavame vzdy v stanovenom case (mno... tak aspon obcas v stanovenom case $$:-i$$) $$OBR51535$$ Tu sa s radostou vzdy spustam dole a prekonavam maximalne rychlosti... aj ked pravdou zostava, ze viac ako 46km/h som tuto nedal. Je tam blby rozbeh - do kopca $$:-))$$. $$OBR51536$$ Ano, po celom svete znama a aj u nas velmi oblubena cisticka... smradu ako v tanku... ale v poslednej dobe sa jej uz velmi smradit nechce, mozno menej spinime $$:-))$$ $$OBR51537$$ A detail $$OBR51538$$ Co som chcel tymto povedat... aha - rovna cesta $$OBR51541$$ Bufety... drahe bufety... kofola 20 korun, smejdi $$:-/$$, $$:-i$$ $$OBR51542$$ Tento bufet je vzdy prazdnejsi... mozno si ludia zle vykladaju nazov - Usáma $$;-)$$ $$OBR51543$$ Rusovecke jazero... co vam budem hovorit - nudisti a spinava voda, asi tak by som to charakterizoval... ale je to nevyhnutelny most smerom do Areny, vynikajucej dedinskej krcmy, kde maju kofolu za 14Sk $$8-D$$ $$OBR51550$$ Vstup do EU $$8-D$$ $$OBR51544$$ A toto uz je ta cesta do Unie $$:-i$$ (Volajaki Eurokomisari to tam aj kontroluju) $$OBR51551$$ A konecne pizzeria u Mareka. Ňamíííí $$OBR51545$$ Aby som nezabudol na obyvatelov mrtveho ramena, alebo co je to tam za potok - tie labute ma nikdy neprestanu fascinovat $$OBR51546$$ Zase labut $$:-))$$ $$OBR51547$$ A pre zmenu kacickyyy, som si takmer isty ze som ich videl ako mladata na jar $$:-)$$ $$OBR51548$$ Rodinne foto $$OBR51549$$ Zaverecna poza $$:-))$$ Tak na tomto mieste som stravil drvivu vacsinu nielen uplynuleho leta, ale snad aj celeho tohto roku. A dufam, ze tomu tak bude aj v buducich desatrociach... ono totiz napriek tomu ze som tu bol uz snad 200krat (a napriek tomu, ze som si tu rozbil ksicht), chce sa mi sem chodit stale...

6 komentárov:

  1. fotografie su krásne nuž darmo, občas vieš byť aj šikovný synak, teda až nato že si si tam niekde rozbil ksicht a tym mi narobil dosť starosti, ale našťastie už si zasa taký pekný ako predtým cmuk na zranene líčko, teším sa s tebou

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nemohl bys mi jednu kachničku vzít domů? :DD máš fakt krásnou trasu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vzdy sa snazim prist na cas :). Ale poznate to, skok sem skok tam a uz je pol hodka fuc...
    Fote su nice...konecne niekto zdokumentoval nasu staru znamu cestu, ale jedna foto mi tam chyba, a ty presne vies ktora...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No to teda neviem :D Ze by miesto nehody? :-i
    Inak chcel som odfotit aj Arenu aj cunovske jazera, aj Vojku, ale uz sa mi tam vsade nechcelo lozit :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No dovol, co mas proti cisticke? Keby jej nebolo bol by taky smrad v celej Blave!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tie fotecy su super,zaspominala som si na leto...

    OdpovedaťOdstrániť