nedeľa 4. septembra 2005

Znaky, znaky, znaky...

moje osobne hrube odhadyTak som sa vam trosku zamyslel a... a z toho nikdy nevzijde nic dobreho. Rozhodol som sa aspon velmi nahrubo odhadnut pocet znakov, ktore som natukal od januara 2004, kedy sa moje tukanie oproti predoslym obdobiam znasobilo. Tak, do odhadu som zahrnul moje posobenie na SG webe, co cini chat + forum. Na chate bolo od isteho obdobia pocitadlo znakov, na ktorom som dosiahol cca 2 miliony znakov, ked sa resetlo a odvtedy opat 2 miliony. Na fore som natukal okolo 5800 prispevkov, ak budem kazdy pokladat za jeden riadok, da to 50 znakov na prispevok. Dalsie vyznamne posobisko bol hub CZ Paradise. Tam som mal od zavedenia pocitadla 18000 postov, potom sa to zmazlo a nahrabal som dalsich 10 000 myslim. (Pamatnici ma mozno opravia $$;-)$$). Dajme teda tomu, ze dohromady ich bolo 50 000, kazdy taktiez za 50 znakov. Nesmiem opomenut ani poviedky co som napisal, boli to 12x 3 strankove kapitoly, k tomu Galakticka Olympiada o cca 40 strankach a napokon Ti Spatni a Ti Neutralni, dohromady 40 stran. Takze to mame 120 stran o 2500 znakoch. Najvyraznejsi podiel na zmacknutych tlacitkach ma ICQ. Uz dlhych 16 mesiacov kecam s cca. 15timi ludmi celkom pravidelne. Tuto je to s tymi odhadmi poslabsie, ale podla odlozenej historie, mozem povedat ze to vyda aspon na tych 5 milionov znakov. Nuz a nakoniec tu mam este blog, kde je 480 prispevkov, kazdy odhadom na pol strany (iste ze by som nemal pocitat Garfielda (ziadne znaky) a Ti Spatni (zapocitane v poviedkach) ale par znakov hore dole), to mame 480x1250, plus obcas nejaky ten kec v komentaroch, a to nielen u mna ale aj u ZuSky a u Leňulky. Tak to by som odhadol na 200 000. Vynecham znaky co som natukal na svoj web, pripadne tych par desiatok tuknuti pri programovani. Ide mi hlavne o suvisly text. Tak to podme spocitat: SG chat - 5 000 000 SG forum - 5800x50 CZ Paradise - 50 000x50 Poviedky - 120x2500 ICQ - 5 000 000 Blog - 480x1250 Komentare - 200 000
13 890 000. A to prosim pekne na priblizne 60tich klavesach. Takze priemerne takmer 1/4 miliona tuknuti na klavesu. Iste ze take E alebo A som stlacil viackrat ako Q (aj ked pri mojom oblubenom nicku "queez" mozno ani nie $$;-)$$ ) alebo W, ale vzhladom na to ake je toto meranie presne, je to myslim jedno $$:-))$$. A ako nicite svoju klavesnicu vy? $$;-)$$

6 komentárov:

  1. my do ní sypem drobečky,to se totiž ve výsledku špatně počítá :shifty: :-i

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hmm....niekedy si myslim, ze vazne nemas co robit..ale inac pohoda.....

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Janco: To je este dobre, az si niekedy zacnes mysliet ze mam co robit, to bude horsie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já jsem ten čítač příspěvků do chatu na Paradise neměl dělat, teď tě to svádí k takovým výpočtům... :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. no, ty kokso....to je parada...chudak klavesnica co musi vydrzat,fakt jej nezavidim :-)

    OdpovedaťOdstrániť