nedeľa 25. septembra 2005

Blizime sa k zaveru

K neuspesnemu zaveruNa konci minuleho roku som si stanovil diabolsky plan. Diabolsky, ale splnitelny. Ze prejdem 10 000 kilometrov na bicykli. Ono to fakt nie je vela, priblizne 5x do Pariza a spat, alebo 200x na obratku na hradzi a spat $$:-))$$. Zacal som 23. marca a vysoko pravdepodobne som skoncil dnes. Ona totiz uz zacina skola a to pocasie sa tiez uz zlepsovat zrejme nebude... a to nehovorim o tom ake mam znicene plaste na kolesach $$:-))$$. Tak ako som to teda vybicykloval? Celkovo som presiel 4599 kilometrov (osobne si mam dojem, ze mi do 4600 chybalo 380 metrov, ale to sa zrejme uz nedozvieme $$;-)$$). Zabralo mi to cisteho casu 225 hodin a 18 minut behom 6 mesiacov, cize 37 hodin a 33 minut mesacne (cize cca hodinku a stvrt denne). Priemerna rychlost vystupila napokon na vcelku slusnych 20,41km/h. Pocas tohto obdobia som vykonal do 100 jazd, v priemere 46km na jednu. Najdlhsia jazda bola den pred GateConom - 5.7. - do Zahorskej Vsi - celkovo 120 kilometrov. Maximalna dosiahnuta rychlost bola okolo 52km/h (neviem to presne, lebo tieto data zmizli ked sa mi pokazil disk) a bolo to na hradzi v niektory krasny letny den $$:-))$$. Napriek tomuto ponizujucemu nezdaru do toho pojdem na buduci rok znovu. A raz ten cas porazim... (snad to stihnem este pocas skoly, lebo az budem niekde robit, asi by mi neuznali, ze som na hradzi viac ako v praci $$:-i$$) Dufam, ze som vas tymto planom aspon trosicku inspiroval k tomu aby ste svoje bicykle viac prevetravali $$;-)$$

4 komentáre:

  1. jo,hned jak budu zas nejakej bicykel plne mit, pouziju ho :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. já svoje kolo vždycky pověsím na šňůru a ono se už provětrá samo.. :-i :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  3. no,ak sa bicykle opravia,tak nabuduci rok sa zas vrhnem na bajkovanie..snad viac ako tento

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zuzi, povedzme si uprimne - budu tie bicykle niekedy opravene? :D

    OdpovedaťOdstrániť