utorok 13. septembra 2005

Bez netu, cast druha

a zaroven dufajme, ze na dlhy cas poslednaOdstrihnuty IV. O tom ako som skoro zacal posilovat Sobota, 10.9.2005 Stvrty den bez internetu bol v znameni totalnej, a ked vravim totalnej myslim tym fest najsamnajviac totalnej nudy. Len tak zbezne som prebehol moju filmoteku aby som zistil ze kazdy z tych filmov som videl minimalne 2x a viac ho nemam chut vidiet. Mohol by som prekladat titulky na MacGyvera ale proste nemam chut. Takze mi zostavaju uz iba dve radosti zo zivota - jedlo a bicykel. Nuz a ked vam poviem ze vonku prsi tak mi fakt nezostava vela moznosti na cinnost $$;-)$$. Chcel som sa Vrhnut na nadrapovanie sa s cinkami, aby som mal opat chut na jedlo... je to vazne zle $$:-)$$. Pomaly zacinam vzdavat pravidelne pokusy zastrkavat modem do USBcka. It has no use. Zabavu som nasiel v sledovani klipov, ktore som si svojho casu povypaloval na vsetky mozne CDcka, ktore neboli naplnene. Dokonca som aj pozeral televiziu. Napriklad taky Kulovy Blesk, alebo Harry Potter a Tajomna komnata. Nuz a den som zavrsil sledovanim So 90's na MTV, pricom som si cital Anglicko-Slovensky slovnik. A vlastne som ani neposiloval, lebo sa mi nechcelo $$:-))$$. Odstrihnuty V. O tom ako som zacal recyklovat priatelov Nedela, 11.9.2005 Styri roky po pade dvojiciek som zacal s vyssie spominanou recyklaciou. Nie ze by som kamaratov odvazal do zbernych surovin, iba som zacal otvarat adresare s jednotlivymi seriami serialu Priatelia a spustat nahodne epizody. Dalej som zacal vylepsovat system nahravania videa z TV karty, objavil som najlepsiu moznu kompresiu videa a zvuku (aby to splnalo aj kvalitativne aj kvantitativne vlastnosti a zaroven aby to procesor stihal). Co dalej... vybehol som na bicykel a opat sa mi skoro podarilo dosiahnut vedlajsi cyklisticky ciel - t.j. 50in2. Ale napokon to nevyslo. No a inak som jedol a cumel na televiziu. Klesol som az na samotne dno, pretoze pozeram Vyvolenych aj na Prime aj na JOJke... no strasne nieco. Odstrihnuty VI. O tom ako som ziskal net, resp. Jimi reconnected Pondelok, 12.9.2005 Aj ked ma dnes slecna na mojom desktope narodeniny, nebol tento den nijak zvlastny. Teda pokial som sa neohlasil Zuzke, ktora mi na moju radost oznamila, ze modem je ready a ze si pre neho mozem prist. Po dlhych siestich dnoch som opat nadobudol nadej, ze by som snad mohol uzriet svetlo, ci skor sero, internetu. Nepredbiehajme vsak udalosti. Rano som skocil do obchodu, lebo som si akosi zozral pri sledovani Noci VyVolenych posledny kusok chleba a potom som sa uspesne napapal. S mojou hmotnostou to zacina vyzerat nadejne... ale dnes sa vratia rodicia z dovolenky takze to zase zostane na tej 60tke $$;-)$$. Ked som sa uz dostatocne ponudil s kompjutrom a vonku sa umudrilo pocasie, vybehol som na bajk s cielom konecne dosiahnut 50in2. A poviem vam ze som sa fakt snazil a vyplatilo sa! Behom 7200 sekund som presiel 50100 metrov, potom som trochu vypustil, takze celkova priemerka tohto vyletu bola 24,84km/h. Ale ze fakt super. Normalne som bol na seba hrdy, ako uz davno nie. Potom som vyrazil smer Zuzka, avsak nebol by som to ja keby som trafil. Po par niekolkosekundovych telefonatoch s navadzanim som ju objavil ako sama stala v rukach zvierala modemcok. Uplny anjel... este to poulicne osvetlenie tomu dodavalo spravnu atmosferu. Domov som uz trafil v pohode, instalacia prebehla (na moje obrovske pocudovanie) uspesne a tak ste si mohli precitat vcerajsiu blogovinu... a dufajme ze teraz uz si ich budete moct opat citat pravidelne $$:-)$$ Odstrihnuty Epilogue O tom ako nie som zavisly Utorok, 13.9.2005 Co mi tychto 6 dni, alias niekolko desiatok hodin dalo? Zistil som ze nie som uplne zavisly od netu (co som mimochodom vlastne zistil uz na Dedinkach a na GateCone, aj ked teraz to bolo ine, lebo som na to bol sam). Objavil som nove kompresne metody (takze Interaktivna streda bude v konecnom dosledku lepsia ako by bola bez tohto vypadku), trochu som poprezeral CDcka, ktore som napaloval za starych casov, teda este niekedy v rokoch 2002 a 2003. Ale hlavne som usetril kopec elektriny, tym ze som na kompe visel menej... a zacal som pozeravat VyVolenych $$8-D$$, $$:-))$$ Powered by ©Zuzu

3 komentáre:

  1. tak to je pre mna pocta,byt nazvana anjelom.... :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No zazraky robia snad len anjeli, nie? :D A prinavratenie internetu mojej osobe som bral rozhodne ako maly zazrak ;-)
    A inak sa rado stalo :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nieje to s tebou az take hrozn, jy by som si hned druhy den bezal kupit novy modem :D

    OdpovedaťOdstrániť