streda 14. septembra 2005

Opat na svojom

Ako som sa oslobodilAko iste viete, poslednych par dni som bol zavisly na humanitarnej pomoci od Zuzky. Nebyt jej zazracneho modemu tak by som zosalel (a matka by ma urcite zmlatila, ze nema internet $$:-i$$). Dnes rano (mno... povedzme radsej ze doobeda $$:-i$$) mi zavolala mila tetuska z Nextry, ze moj modem je na cimpr-campr a opravit by ho vedel snad iba Copperfield. A aj to keby si cucol domacej slivovice. Takze mi musia dat novy (muhehe $$:-))$$). Tak ma teda tatuldo odviezol do nasho skveleho a mega huge obrovskeho Bratislava Business Centrum (akoze inak BíBíSí) a tam som vliezol do Nextry. Tetuska vytasila Router s tym ze modemy uz nie su (asi sa moc kazili $$;-)$$). Doma som cely nateseny vrazil vsetky kable do routeru, instalacne CD do mechaniky a uz som instaloval. Na moje potesenie sa to podarilo uplne bez problemov, nehovoriac o tom ze teraz moze mama surfovat aj bez zapinania mojho milacika. Co bolo horsie - na DC++ som sa ocitol ako passive a moje marne snahy cokolvek nastavit (a ze som nejaka lama) nemali naprosto ziaden ucinok. Tak som si dal malu rekonvalescencnu pauzu aby som nieco nerozbil a vliezol som do mraziveho jazera... o tomto viac snad zajtra. Po navrate domov som pokracoval v neustalom prestavovani routeru, avsak ako inak nez bez uspechu. Precital som snad 400 navodov v este viac jazykoch (vratane tradicnej mandarinstiny a 42 indickych dialektov) s tym ze sa mi obcas net zasekol uplne (dokonca som si raz myslel ze uz to nerozbeham $$:-i$$). Nakoniec za pomoci niekolkych for, desiatok faq a dvoch ci troch navodov som to zmakol a to som uz ani nedufal ze by sa to mohlo podarit. Ale mam to... Nextra tras sa. Zhoria ti kable. /Najviac ma tesi ze uz nemusim davat vsade Zuzkin copyright $$:-i$$... vlastne to som nemusel ani tak... ale sak sranda musi byt, ta ne? $$;-)$$/

3 komentáre:

  1. ale mne sa ten copyright pacil :-(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Musis zaskocit ku nam a pokazit mi router :-i

    OdpovedaťOdstrániť
  3. hh, tatuldo...tak by som mal aj ja mojmu zacat vraviet. Ty brdo, to bola veta :)...
    konecne mozes frcat. Takze si active :) ?

    OdpovedaťOdstrániť