streda 21. septembra 2005

Skuly kuky reloaded

Moje sekundarne ocniceDen vystriedal noc, ktora vystriedala den, ktory vystriedal noc a tak sa to deje uz zopar miliard rokov. Co sa zmenilo je moj vyzor. Nie ze by som bol na dalsej plastike... Ako iste viete, som odkazany na moje verne kamaratky dioptrie. A kedze ako ma ti traja napadli akosi okuliare rozbili, bol som nuteny si dat urobit nove. A ked nove tak stylove a super mega najsamnajviac coolove (vsimnite si, ze pri niektorych pripadoch nestaci ani 9 stupnov pridavnych mien a treba pridavat tzv. "preextenzie" typu "super" a "mega"). A co je to za zazrak? Nuz mimoriadne pekny a hlavne modry ram s -1 dioptriou na lavom oku a -1.25 dioptrie na pravom. A takto to vyzera na mojom "scar" face: $$OBR51153$$ Ako od Rembrandta $$OBR51154$$ Ako z cvok hausu $$:-i$$ $$OBR51155$$ Toto som musel zretusovat, lebo mi bolo vidiet chlpy v nose $$;-)$$, $$:-))$$ $$OBR51156$$ No kto si teraz na mna trufne? $$shifty$$ $$OBR51157$$

7 komentárov:

  1. Vdaka Zuzi, aspon niekto ocenil moj vkus :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jeezis ty mas nove brile...som sti to ani na tych obrazkoch nevsimol :D....

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ano, uznavam ze mam vyraznu tvar, ktora prerazi vsetko ostatne :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vubec ti není rozumět jsi snad slovak :D Podívej se na můj upravenej web www.frajerlada.bloguje.cz to teprve budes čumět!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vubec ti není rozumět jsi snad slovak :D Podívej se na můj upravenej web www.frajerlada.bloguje.cz to teprve budes čumět!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. STYYYYYYYYYYYYYYYYL KAAAAAMO, CHAPES???? TO JE STYYYYL
    Dost huste :P

    OdpovedaťOdstrániť