nedeľa 25. septembra 2005

Oslavujme!

Máme 500 a ani to veľmi nebolelo $$8-D$$Týmto päťstým príspevkom vám chcem dokázať, že viem používať aj diakritiku. Takže, aby to aj o niečom bolo - dnes sme oslavovali mamine a otcove narodeniny, spolu s ich výročím svadby. A možno sme oslávili aj výročie svadby mojej staršej sestry Lucy. Sám neviem. Ešte predtým ma však moja milovaná sestra Betty (to je akože tá druhá $$:-i$$) trošku vlasovo upravila, lebo už som začínal vyzerať ako Ezop... teda Ezau. No... a tak sme oslavovali... ehm a čo som vlastne chcel? $$:-))$$. Ja som sa tej "oslavy" teda moc nezúčastňoval, lebo ma to nejak nechytá. Aj tak sa bavili len o tom aký je Dopravný podnik šmejďácky a o tom ako chcú kupovať živé prasa. Divní sú to ľudia. Veď vlastne ako aj ja. No dosť bolo tejto potupnej diakritiky, ďakujem vám za prejavenú dôveru a teším sa na ďalších 500 bohato okomentovaných príspevkov $$;-)$$. Mimochodom Betty sa dnes skutočne pochlapila s tými komentármi, konečne prejavila svoju humornú stránku, len tak ďalej $$;-)$$.

1 komentár:

  1. Vivat jimi...len tak dalej, uz ani neviem, ako dlho citam tvoje blogy, ale su naozaj dobre. Niekedy sa prejavuje aj tvoja spisovatelska stranka. Vidis, ak geny starych rodicov su na nieco dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť