sobota 24. septembra 2005

Koule koulej...

A este nam za to aj podakovaliPred par tyzdnami vyhral sestrin priatel drahu. Drahu na bowling. Na dve hodiny. Tak sme sli bowlingovat. Ako to uz na bowlingu chodi, pozicali sme si tie specialne smyklave topanky, z ktorych som mal povodne strach, pretoze by som nerad spadol na zem. Ale nespadol som... cuduj sa svete. Kym som zistil aka gula je pre mna idealna (napokon to bola 12tka, odhadujem ze to cislo znaci hmotnost v librach), tak bolo niekolko hodov v cudu. Ale nic to za to, nemusim byt vo vsetkom prvy. Podarilo sa mi aj zopar peknych hodov, ked som na tie dva pokusy co pravidla dovoluju zhodil vsetkych 10 kolkov. Dokonca sme pri tretej hre uz aj rozumeli bodovaniu $$:-))$$. Druhu hru som mohol aj vyhrat, keby som v poslednom kole zhodil aspon 4 kolky... a ja som si veselo slahol tu gulu do tej bocnej brazdy... no sikulka som $$:-))$$. Potom vsak prisla taka mila dievcina, ktora nam velmi nemilo oznamila ze sme skoncili $$:-))$$. Pekna zabava to bola, ale platit to si mozu dovolit len Korejci a Rakusania (ktori hrali vedla nas a velmi sa na tom zabavali). A nakoniec nam este aj velmi vtipne podakovali: $$OBR51591$$ No a inak si posledne dni volna nijak extra neuzivam. Ak sa da tak idem na bajk, ak sa neda, tak idem aj tak... Dnes som zistil zavaznu vec a to, ze ak chcem do konca roka predsalen mat tych 70kg, tak by som mal kazdy den prijat o 9000kJ viac ako miniem... len tak pre porovnanie je to asi 400g cokolady, alebo takmer kilo chleba $$:-))$$.

8 komentárov:

  1. jak rekl jednou u nas v jidelne jeden cisnik : "No tak na co cekas? ZER!" :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no hlavně se nezakousni do koule.. ani do tý bowlingový.. :-i :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. onlinka ta presne vystihla :))))). A 70 KG? Nice...ale pribrat tolko kil len na pupku, nic moc. Vies, ako by si smesne vyzeral :) ????

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bowling, juuu super. Jak rad by som si siel zahrat kokso. som to nehral ani nepamatam. Inac bomba hra, lenze u nas je sakramensky draha....to sa mi voobec nepaci. A este ze nas sa plati za cas, zatial co inde sa plati za hru, takze si mozete pohode jednu hru hrat aj 2h a kecat api pifko a pod. STRASNEEEE

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Na 70 kg zabudni. Zer viac a ono to pojde. Pozri ako sa to dari tvojim genialnym a najsamnajviacnajlepsim sestram!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. :D:D:D:D, jimiho segri su v humore neporazitelne ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. drzim palce pri priberani...mas uplne opacny problem ako vacsina ludstva...vsak my vieme,ze si iny:-D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. No aha ho, kam som sa to dopracoval, uz si zo mna robi aj Zuzka verejne srandu :D

    OdpovedaťOdstrániť