sobota 17. septembra 2005

Jimi the IceMan

Mrazive pokusenieVonku bolo krasne polooblacno, uz par dni studena noc a mne to jednoducho nedalo. Ja som tu vodu proste musel skusit. A nebolo to az take zle. Jedneho krasneho stredajsieho dna som sa vybral na moje tolko milovane Kosariske, zname to jazierko. Ked som niekomu v poslednych dnoch povedal ze sa chcem ist kupat do jazera iba si tukal na celo. Ale ja som vedel svoje a tvrdohlavo som si isiel sa svojim. Podarilo sa mi cosi necakane, zalozil som svoju osobnu tradiciu. Septembrove kupanie v jazere. Neviete si predstavit tu idilku, ked vidite priezracne ciste azurovo modre 16 hektarove jazero a nikde ani cloviecika. Slniecko ledva presvita z oblakov, ktore sa zurivo zenu po oblohe a vy pomaly zasuvate ruku do chladivej vody... prijemne chladivej, musim podotknut. Neodvazim si odhadnut teplotu vody, ale bola prekliate nizka. Ked som tam vrazil ruku o chvilu som uz necitil chlad, pretoze mi v nej zamrzla krv a nervove zakoncenia nemohli prenasat pocity a dojmy. Postupne som tam liezol hlbsie a hlbsie. Ked som dosiahol centrum teplotnej kontroly (rozkrok) trcali moje nohy vo vode presne 7 minut. Dalsich osem minutok som pokracoval znacne opatrnejsie. Udrzat ruky pri tele dalo zabrat. Po 15 minutovej priprave som sa odhodlal a preplaval som asi 15 metrov. Nasledne som vyliezol z vody a onedlho som sa pobral domov. Na buduci rok to budem musiet skusit neskor ako 14.9. O 40 rokov sa mozno budem kupat cely rok $$:-))$$.

4 komentáre:

  1. no tak na tohleto použiju tvojí (mě nostagicky známou :-i) větu: "Jsi divný" ;DD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nebylo by lepší si chřipku uhnat až ve škole? :)) Takhle jen přijdeš o prázdniny a nic z toho...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ludia na jazere sice neboli, ale boli schovani za krikami a klepkali si na celo.
    Inac ak je voda studena, mal by si ist s niekym, ked chytis krc, alebo nieco podobne...
    btw, ako sa ma junior v slipoch? Prezil to :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. V pohodicke :-) Vsetky organy nadalej splnaju svoju funkciu :D

    OdpovedaťOdstrániť