piatok 23. septembra 2005

Ked narazite na blbca...

...tak potom fakt neviete co si mate myslietTak si otvorim blog v bloguje.cz, aby som zase (uz po sty raz) zmenil reklamu a co nevidim - dva nove odkazy. No to vzdy potesi, oni tie odkazy prichadzaju pomaly, a teraz ze hned dva... Ale keby ste videli akeho znenia... - "Muj web je www.***.bloguje.cz dej ho na svuj blog, diky!" - censored. Tak som to checkol, ze snad si ten clovek hodil do odkazov mna, ale co som uvidel ma totalne zrazilo na kolena. Rozhadzany design, milion ankiet, stotisic kecadiel, vsetko totalne mimo akehokolvek normalneho vzhladu. Pomyslel som si teda, ze ta stranka je rozhadzana len pre firefox a ze v Opere to bude vyzerat o nieco lepsie. O nieco lepsie to vyzeralo, ale furt to bol hnus. Dal som vsak onemu cloveku druhu sancu - pozrel som na odkazy. Ak si myslite ze tam niekde svietila linka na mna mylite sa. Same kraviny a ja nikde. No tak chlapce, ak toto vidis tak ti odkazujem ze TAKTO sa to NEROBI! Dufam, ze to ten clovek uvidi a pochopi... a mozno skusi stastie pre zmenu inde $$:-)$$.

3 komentáre:

  1. No dovol, ale ked ma niekto namichne tak mu nebudem robit reklamu :D ale tebe mozem poslat linku cez ICQ ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. LOOOL, idem na jeho link...kokso, to bude kritika, ake chrumkave veci pre mna :D

    OdpovedaťOdstrániť