utorok 20. septembra 2005

Vcera bolo vcera

a dnes bude mozno dnesCo som teda vcera vsetko robil... nuz, podme na to. V prvom rade som si bol ochecknut jazero, ze aku ma teplotu. Pekne na bicykli, s vykonnym teplomerom. Dobehol som tam, vychutnal som si tu prenadhernu sceneriu (o ktoru sa bohuzial nemozem podelit, kedze som si zabudol fotak doma $$:-)$$), vrazil teplomer do vody a cakal. Vysledna teplota (ktora uz nie a nie viac klesnut) bola 17 stupnov Celzia. Musim podotknut, ze ten teplomer ma dosah len cca 20cm a v hlbsej vode je urcite nizsia teplota (lebo ako vsetci vieme studena voda je hustejsia a tym padom klesa nizsie $$;-)$$). Ono je to dost zavadzajuce uz tym ze dnes rano som mal vo svojej izbe len 15 (!) stupnov. Kosa, vsakze? $$:-))$$. Potom, niekedy poobede, som sa vybral do skoly ochecknut rozvrh. Taktiez na bajku, ale tentokrat uz bez teplomeru. Tam som stretol Janca, s ktorym som nabehol na jedno z medziposchodi v nasom D-bloku, kde uz visel rozvrh. Pekny, novucicky a hnusny ako vzdy $$:-))$$. Janco bol tej lasky, ze ho odfotil, ked uz ma ten novy mobilcok, aby som si to nemusel opisovat (aj tak som nemal cim a do coho $$:-))$$). No a napokon som vyrazil do optiky, pre nove okuliare, ktore by mali byt dnes, ale vzhladom na pocasie to dlabem a pojdem si pre ne az zajtra... snad $$:-))$$.

3 komentáre:

  1. vy sa uz nejak tesite na tu skolu,ked si chodite rozvrh kukat :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No tak ked to ti smejdi nie su schopni dat na web... co nam zostava

    OdpovedaťOdstrániť
  3. FIIT rozvrh Rulezzz. Ale aj tak neni kompletny a tiez je hnusny, lebo nemam ani jeden den volno :'(. Ale 8 skusok, no nekup to

    OdpovedaťOdstrániť