utorok 27. septembra 2005

Prvy tohtosezonny utorok

To vstavanie ma prisamvacku raz zabije $$:-i$$Napriek ocakavaniam som rano vstal a bol som v podstate v pohode. Ked uz to musi byt, tak to musi byt. V pohodicke som sa najedol, dokonca som si aj zuby umyl a uz som si to sinul na zastavku. Este aj do busu som nastupil, celkom prazdny bol (zacinam si mysliet ze tie zmeny v MHD boli fakt dobre), aj do dalsieho busu som nastupil, aj do skoly som prisiel. A tu nastal zlom v mojom stave. Ono to bolo prevazne sposobene tym, ze pan Ing. Kardos, sice rozpraval o zaujimavych veciach, ale znacne nudne $$:-i$$. Ale musim priznat ze Robotika (tak sa onen predmet, ktory mam v tyzdni prvy vola) zatial nenaplnila moje obavy. Mal by to byt totiz najtazsi predmet tohoto semestra. A pritom sme sa iba hrali s takym volajakym starym ruskym robotikom... no vlastne to bolo iba pohyblive rameno, ale aj tak sranda. Tak som prezival (akoze prezíval, nie prežíval) celu Robotiku a na moje potesenie Viktor priniesol ping-pongove rakety a lopticku, takze sme si zapinkali. Nasledovalo este jedno cvicenie, ktore trvalo cca. 10 minut, takze jeho absolvovanie ani nema zmysel popisovat. Potom som sa konecne zastavil u mojej veducej projektu (zapamatajte si prosim vas skratku VP, lebo sa mi to nebude chciet nasledujucich 10 mesiacov furt vypisovat cele $$;-)$$). Dala mi instrukcie ohladom projektu, s tym ze mi mailom posle nejake papiere... to som netusil ze ide o 6 stran odborneho textu v anglictine. Nastastie je to odborny text nasho odboru a nie nadarmo prekladam titulky k MacGyverovi, takze zatial som precital dve strany bez pouzitia slovniku $$8-D$$. Ako som si povedal rano po zobudeni - este 47krat $$:-))$$.

6 komentárov:

  1. nemohl bys tady mít i nějaký odpočítadlo, který bude počítat, kolikrát zbývá mě probudit se a jít do školy? :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sakra a já čekal, že jste naprogramovali to robotické rameno, aby s vámi hrálo ping-pong... :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Cafko Jimi :))
    dnes je to presne mesiac, co som zacala citat tvoj blog zaradom pekne odzaciatku a predchvilou som docitala posledny prispevok :) teda ostatny.. ;) teraz uz mozem citat aktualne vecicky a aj ti pridavat keci :)) takze prajem vela chuti do pisania, aby som mala co komentovat ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. neboj sa, Jiminko, neumreš. Ešte počkaj, keď budeš zarezávať v robote takých 250 dní v roku

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No Ivi, teba by som tu veru necakal :-)) Za mesiac a cele... no uz aby si mala ICQ, nie len furt na MSN cucat :P

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tvoje sestricky su uplne perfektne..vzdy maju vhodny komentar...

    OdpovedaťOdstrániť