pondelok 19. septembra 2005

Vikendove fotenie

Staci digital...Nebudem vas unavovat siahodlhymi recami o tom ako som nic nerobil, pretoze by to tak ci tak nikto necital. Namiesto toho vam ukazem dve desiatky vysoko umeleckych foteciek. Enjoy $$;-)$$ $$OBR50833$$ Zacalo to fazulami - pripomienka TROJKY™ $$OBR50835$$ $$OBR50834$$ Pri uprave fotiek som objavil famozny efekt - olejo malba $$OBR50846$$ Tato fotka sa mi extremne paci $$OBR50847$$ Je libo pavouka? $$:-))$$ $$OBR50848$$ Voda ziva, aneb co dokaze rychla uzavierka $$OBR50849$$ ...and so on. $$OBR50850$$ $$OBR50851$$ Zatisie cislo 1 $$OBR50852$$ Zatisie cislo 2 $$OBR50853$$ Zatisie cislo 3 $$OBR50839$$ Rozlucka so Slnieckom $$OBR50840$$ $$OBR50841$$ Zajacik. Urob ňuf ňuf. $$OBR50842$$ Oblaky ako na dlani. Doslova. $$OBR50843$$ $$OBR50844$$ Dracie drapy. $$OBR50836$$ A na zaver trochu romantiky $$OBR50837$$ Nepride vam ten Mesiac uz nejaky obycajny? $$:-))$$ $$OBR50838$$ /Fotky - Mesiac, Zatisia, Fazule a Voda su uverejnene bez laskaveho zvolenia autorky - mojej milovanej sestricky... ale urcite nebude mat nic proti $$:-i$$, $$:-))$$/

7 komentárov:

  1. Taaaaaaaaaaaakze idem buzerovat :))))
    Foto cislo:
    1. Celkom nice, ale mal si dat fotak z vacsej dialky, pouzit zoom, nastavit vacsie cislo clony (minimalne F4.0) a dlhsiu dobu uzavierky
    2. dobry napad. Ale mohol si ich odfotit z uhla. Vpredu by boli velke kamene (alebo gastany ci co to je :) a vzdadu male. Vyzeralo by to efektnejsie :o)
    3. Paprika.... parada :)
    4. Scary foto.. Len lava strana je trosku rozmazana. Pozul si macro na sikmej ploche? :)
    5,6,7 --- nema chybu. Rychla uzavierka dokaze divy, ale mohol si urobit jednu foto aj s dlhou, vies, ako som ja robil vodopad :)
    8. Tato fotka sa mi najviac paci. Perfektne farby, jemne pozadie, perfektne nasvietene. Vyborna foto, realy
    9. podobne
    10. Lepsie farby ako 9 ;)
    11. Neprehrial si CCD snimac???
    12,15 - hmmm....
    16 - mas nice kryve prsty, buchol si si valcekom na meso :) ?
    17. Bola by to krasna foto, len tu burinku si mal manualne trosku zaostrit a potom jemne rozmazat
    18,19 ... oki
    Bude z teba fotograf :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. já bych to shrnula.. jsou fakt moc hezký, chybičky se daj najít, ale.. kritizovat dokáže každej :-i ;DD

    OdpovedaťOdstrániť
  3. 2 onlinka >>> kritizovat dokaze kazdy typu "toto sa mi paci a toto zas nie" a nic ti viac nepovie. Ale ked kritizujes odbornejsie, tak sa do buducnosti nieco nauci.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. uplne nice fotky,fotka 7 -ta voda uplna parada...aj ja chcem tak fotit :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jimi, a ktora fazulka s TROJKY som ja :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Cau Dupi, dik za rady. Nabuduce sa budem viac snazit, len neviem ci nas fotak umoznuje macro na sikmej ploche. Aj mne sa najviac pacia tie zátisia. Mam rada take farebne veci. A tie kamene na f.2. su fazule :)

    OdpovedaťOdstrániť